۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۲ ميليارد و هفتصد ميليون تومان تسهيلات به كارآفرينان پرداخت شد
کد خبر: ۲۳۸۵۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۱۴ ساعت: ۱۲:۲۸ ↗ لینک کوتاه

توسط بسیج سازندگی ناحيه امام سجاد(ع) اقبالیه؛

۲ ميليارد و هفتصد ميليون تومان تسهيلات به كارآفرينان پرداخت شد

بسیج سازندگی ناحيه امام سجاد(ع) اقبالیه در سال گذشته مبلغي بالغ بر ۲ ميليارد و هفتصد ميليون تومان تسهيلات به توليدكنندگان و كارآفرينان در حوزه اقتصاد مقاومتي پرداخت كرد.

۲ ميليارد و هفتصد ميليون تومان تسهيلات به كارآفرينان پرداخت شد
سرهنگ والدي فرمانده سپاه ناحيه امام سجاد(ع) اقبالیه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: بسيج سازندگي در سال 95 نيز همانند ادوار گذشته با تمام نيرو در خدمت مردم عزيز و انقلابي بود.

وی در ادامه گفت: بسيج سازندگي ناحيه امام سجاد(ع) در سال گذشته در جهت پيشبرد و پيشرفت اقتصاد كشور مبلغي بالغ بر 2 ميليارد و هفتصد ميليون تومان تسهيلات به توليدكنندگان و كارآفرينان در حوزه اقتصاد مقاومتي پرداخت كرد.

وی افزود: با پرداخت اين تسهيلات توانستيم 250 نفر به صورت مستقيم و حدود 750 تا 1000 نفر به صورت غير مستقيم اشتغالزايي كنيم.

حضور 1700 نفر در اردوهای جهادی
اين مسئول در ادامه به اردوهاي جهادي برگزار شده توسط اين ناحيه اشاره كرد و گفت: در سال 1395 در حوزه اردوهاي جهادي در مناطق مختلف بخش‌هاي طارم، كوهين و الموت اردوهاي برگزار شد كه 7 اردوي 10 روزه و نيز 1700 نفر در اردوهاي يك روزه شركت كردند كه بخش اعظم فعاليت اين گروه‌ها محروميت زدايي، فرهنگ سازي ديني، سبك زندگي، ايجاد اشتغال، عمراني، آموزشي و خدمات درماني بود.

وی به برنامه‌هاي پيش بيني شده در حوزه اقتصاد مقاومتي اشاره كرد: با توجه به شعار سال توليد، اشتغال، اقتصاد مقاومتي و را بردي كه مقام معظم رهبري به آن اشاره فرموده اند، برنامه‌هاي ويژه اي در اين حوزه پيش بيني شده است.

والدی ابراز کرد: در سال جديد با هماهنگي‌هاي انجام شده با ديگر اداره‌ها و بسيج سازندگي استان، در نظر داريم تا در سه روستاي چقور، دستجرد اوليا و الموت عمليات و فعاليت‌هاي ويژه اي در جهت ساخت زير ساخت‌هاي عمراني، محروميت زدايي، ايجاد اشتغال و پرداخت تسهيلات اقتصاد مقاومتي براي اين سه روستا داشته باشيم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان