۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین وقف یک باب منزل مسکونی در شهرستان بویین‌زهرا
کد خبر: ۲۳۸۲۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۱۲ ساعت: ۱۲:۱۶ ↗ لینک کوتاه

همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری صورت گرفت؛

وقف یک باب منزل مسکونی در شهرستان بویین‌زهرا

همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری یک باب منزل مسکونی با نیت قرآنی در شهرستان بویین‌زهرا وقف شد.

 وقف یک باب منزل مسکونی در شهرستان بویین‌زهرا
حجت‌الاسلام غلامرضا عادل مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در استان قزوین اظهار کرد: این طرح هر ساله در امامزادگان و بقاع متبرکه استان با هدف ارتقا فرهنگ دینی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری خدمت‌رسانی مطلوب فرهنگی به مسافران و زائران نوروزی است، ادامه داد: در 90 امامزاده و بقاع متبرکه استان قزوین برنامه‌های ویژه و مطلوبی به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه می‌شود که از جمله آنان برپایی خیمه‌های معرفت، برگزاری نمایشگاه فرهنگی، نماز جماعت و غیره برگزار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری طرح آرامش بهاری در استان، ایجاد فضا و آرامش معنوی در اماکن مذهبی است تا زائران و مسافران در این فضاها به آرامش واقعی برسند.

عادل در ادامه با اشاره به لزوم ترویج سنت حسنه وقف در جامعه اضافه کرد: همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری، یک باب منزل مسکونی به متراژ 250 مترمربع در سعیدآباد شهرستان بویین‌زهرا به ارزش یک میلیارد ریال با نیت قرآنی توسط سیداسماعیل توکلی در دهم فروردین ماه سال جاری وقف شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان