۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین تولید ملی باید همگانی شود و همه در این خصوص مسئولیم
کد خبر: ۲۳۸۲۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۱۲ ساعت: ۱۰:۲۱ ↗ لینک کوتاه

گزیده ای از مهمترین بیانات ائمه جمعه استان:

تولید ملی باید همگانی شود و همه در این خصوص مسئولیم

در گزیده ای از مهمترین بیانات ائمه جمعه استان آمده است: با اشاره به مزین شدن سال ۹۶ به سال اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید باید تولید ملی باید همگانی شود و همه در این خصوص مسئولیم.

تولید ملی باید همگانی شود و همه در این خصوص مسئولیم
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، مهمترین بیانات ائمه جمعه استان قزوین را در ادامه می‌خوانید:

حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه آبیک گفت: ذخایر مادی و معنوی و منابع طبیعی فراوانی در کشور وجود دارد که باید به نحو مطلوب از آنها استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام زرینه امام جمعه بویین زهرا با برشمردن فضایل ماه رجب نسبت به استغفار و بهره گرفتن از این ماه تاکید کرد.

حجت‌الاسلام طهماسبی امام جمعه شهر الوند به 13 فروردین روز طبیعت اشاره کرد و افزود: وظیفه همه حفظ و صیانت از طبیعت است و باید در این روز بیشتر به فکر نعمت‌های الهی باشیم.

خطیب جمعه شهر آوج حجت‌الاسلام میرزایی هم گفت: این شهرستان دارای مواهب و مناظر چشمگیری است که باید به نحو مطلوب حفظ و از تخریب آن جلوگیری شود.

حجت‌الاسلام فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه بر نظارت بیشتر بر فضای مجازی به منظور جلوگیری از انحرافات تاکید کرد.

خطیب اسفرورین حجت‌الاسلام زارعی با اشاره به مزین شدن سال 96 به سال اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید تاکید کرد: تولید ملی باید همگانی شود و همه در این خصوص مسئولیم.

حجت‌الاسلام بخشی خطیب نماز جمعه بخش تاکستان هم گفت: برای تحقق شعار سال باید بسیج همگانی ایجاد شود و همه باید در عمل تلاش و از آن حمایت کنیم.

در شهر محمودآباد نمونه حجت‌الاسلام رشوندی گفت: همه باید در انتخابات نقش داشته باشیم و باید به کسانی رای دهیم که بیشتر به فکر مردم‌اند.

حجت‌الاسلام موسوی موینی امام جمعه شهر محمدیه گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا 2 رکن مهم تصمیم‌گیری و باید افراد توانمند، صالح و متخصص را انتخاب کنیم.

حجت‌الاسلام عاملی، خطیب نماز جمعه شهر شال بر تحقیق کافی درباره داوطلبان و انتخاب آگاهانه افراد درانتخابات به منظور سرعت بخشیدن به پیشرفت کشور تاکید کرد.

حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه شهر خرمدشت با گرامیداشت 12 فروردین گفت: این روز در تاریخ انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی است زیرا زمینه شکل‌گیری حکومت دینی در کشور فراهم شد.

حجت‌الاسلام محمدی خطیب نماز جمعه شهر سگزآباد نیز به فضائل ماه رجب اشاره کرد و گفت: باید از فضیلت‌های این ماه از جمله شرکت در مراسم اعتکاف بهره‌مند شویم.

حجت الاسلام سعیدی امام جمعه شهر ارداق گفت: 12 فروردین روز اعتماد به آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی است.

در دانسفهان حجت‌الاسلام انصاری امام جمعه این شهر اظهار داشت: 12 فروردین نباید تبدیل به روزمرگی شود و باید تاریخ‌ساز و ماندگار باشد چون روز بنای انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام جعفری امام جمعه شهر ضیاآباد گفت: مردم در 12 فروردین سال 58 با حضور در پای صندوق‌های رای حاکمیت اسلام را تثبیت کردند.

در الموت حجت‌الاسلام حسینی اظهار داشت: در روز طبیعت با محیط زیست و زندگی خود مهربان‌تر باشیم و از محیط زیست مراقبت کنیم.

خطیب نماز جمعه شهر نرجه حجت‌الاسلام رضوانی هم گفت: شورای نگهبان با دقت افراد صالح را برای انتخابات تایید می‌کند و وظیفه ماست که افراد اصلح را انتخاب کنیم.

حجت‌الاسلام ایمانی خطیب نماز جمعه شهر خاکعای هم گفت: مردم در روز 12 فروردین سال 58 آگاهانه در پای صندوق‌های رای حاضر شدند و با رای به جمهوری اسلامی نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کردند.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان