۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین کاراته کاهای قزوینی در مسابقات بین المللی قشم درخشیدند
کد خبر: ۲۳۸۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

دبیر هیئت کاراته استان قزوین

کاراته کاهای قزوینی در مسابقات بین المللی قشم درخشیدند

دبیر هیات کاراته استان قزوین گفت: کاراته کاهای قزوینی حاضر در رقابت های بین المللی کاراته شوتوکان (SKI) قشم با کسب ۹ نشان رنگارنگ خوش درخشیدند.

کاراته کاهای قزوینی در مسابقات بین المللی قشم درخشیدند
به گزارش صبح قزوین به نقل ازایرنا،حمیدرضا داوری اظهار داشت: کاراته های قزوینی اعزامی به این مسابقات موفق به کسب پنج مدال طلا، سه نقره و یک برنز شدند.
وی که خود به عنوان سرداور در این رقابت ها حضور داشت، افزود: مهدی بختیاری، محمد بختیاری در رده سنی نونهالان این رقابت ها به ترتیب در اوزان 25- و 30- کیلوگرم صاحب نشان خوشرنگ طلا شدند.
وی ادامه داد: رضا قره پور و سید افشین موسوی دیگر کاراته کاهای نونهال قزوینی حاضر در این پیکارها بودند که به ترتیب در اوزان 30- و 35- کیلوگرم نشان نقره و برنز این مسابقات را به خود اختصاص دادند.
دبیر هیات کاراته استان قزوین یادآور شد: در وزن 30- کیلوگرم نونهالان این رقابت ها بختیاری و قره پور هر دو از قزوین به فینال راه پیدا کردند که این اتفاق برای اولین بار در سطح کاراته استان در چنین سطحی از مسابقات این رشته رقم خورد.
این مسوول ادامه داد: محمدحسین قاسمی در وزن 50- کیلوگرم نیز دیگر کاراته قزوینی حاضر در این مسابقات بود که در رده نوجوانان صاحب نشان نقره شد.
داوری اضافه کرد: امیر میرزایی، علی اصغر آسیابری، محمدرضا عسگری هر سه به ترتیب در اوزان 55-،70- و 70+ کیلوگرم جوانان این رقابت ها کاراته کاهای قزوینی بودند که نشان طلا را از آن خود کردند.
دبیر هیات کاراته استان قزوین گفت: محمدجواد مرادی دیگر کاراته کای قزوینی این مسابقات بود که در بخش جوانان موفق به کسب نشان نقره وزن 60- کیلوگرم شد.
وی یادآور شد: 41 کاراته کا قزوینی به مربیگری ˈعلی قاسمیˈ در مسابقات بین المللی کاراته قشم حضور پیدا کردند.
رقابت های بین المللی کاراته قشم که از روز پنجشنبه هفته گذشته با حضور 560 کاراته کا داخلی و خارجی در حال برگزاری است، هم اکنون در بخش بزرگسالان در حال پیگیری است.
انتهای پیام/1004

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان