۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین خدمات نیروی انتظامی مصداق بارز عبادت و بندگی است
کد خبر: ۲۳۷۸۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۷ ساعت: ۱۵:۱۳ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

خدمات نیروی انتظامی مصداق بارز عبادت و بندگی است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: خدماتی که نیروی انتظامی به مردم ارائه می‌دهد، مصداق بارز عبادت و بندگی است.

خدمات نیروی انتظامی مصداق بارز عبادت و بندگی است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ آیت الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین شب گذشته(یکشنبه) در حاشیه بازدید از کلانتری‌های 17 غیاث‌آباد، 15 جانبازان و 11 مدرس اظهار کرد: در ایام عید که مردم در مسافرت، تفریح و دید و بازدیدهای خویشاوندی به سر می‌برند، عزیزان نیروی انتظامی ایام پرکاری را پشت سر می‌گذارند و به همین خاطر وظیفه خودمان دانستیم تا برای عرض سلام، خسته نباشید و تبریک سال جدید خدمت پرسنل نیروی انتظامی برسیم.

وی تصریح کرد: آن‌چه که از فعالیت‌های نیروی انتظامی مشاهده کردیم، نظم و تلاش شبانه‌روزی برای ایجاد امنیت و آرامش خاطر مردم است و ضرورت دارد مردم بیش از پیش از آن آگاهی پیدا کنند تا با آرامش خاطر بیشتری ایام تعطیلات خود را سپری نمایند.

امام جمعه قزوین با بیان این‌که خدماتی که نیروی انتظامی انجام می‌دهد، مصداق بارز عبادت و بندگی است، تأکید کرد: لازمه قبولی اعمالمان نزد خدای متعال این است که اعمالمان را برای قرب الهی و با نیت خالص انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اذعان کرد: دین برای امنیت ارزش بسیار زیادی قائل شده‌ و حتی اهمیت امنیت را از آب و نان مردم هم بالاتر دانسته است و این مهم به خوبی اهمیت کار نیروی انتظامی را نشان می‌دهد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان