۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین وزنه‌بردار نوجوان نجف‌آبادی مسافر مسابقات جهانی شد
کد خبر: ۲۳۷۷۸۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

وزنه‌بردار نوجوان نجف‌آبادی مسافر مسابقات جهانی شد

با تصمیم کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان، وزنه‌بردار نوجوان نجف‌آبادی در ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی تایلند قرار گرفت.

وزنه‌بردار نوجوان نجف‌آبادی مسافر مسابقات جهانی شد

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین از اصفهان، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری اسامی نفرات اعزامی به مسابقات جهانی نوجوانان تایلند را اعلام کرد که در لیست نهایی هشت‌ نفره، نام یک وزنه‌بردار از استان اصفهان دیده می‌شود.

احسان قیصریه وزنه‌بردار نوجوان نجف‌آبادی در دسته 62 کیلوگرم در رقابت‌های جهانی تایلند به روی تخته می‌رود.

در طول یکی دو سال گذشته، وزنه‌برداری اصفهان در رده پایه در سطح کشوری حرفی برای گفتن نداشته است اما قیصریه با زحمات مربیانش در روستای حاجی‌آباد نجف‌آباد، به اردوی تیم ملی رسید.

افشین طاهری و محمد مؤیدی در دسته 77 کیلوگرم، مهدی پاپی و امیررضا عسکری‌دون در دسته 85 کیلوگرم، حمیدرضا زارع در دسته 94 کیلوگرم، محمدرضا روشنی و محمد شهاب‌انداز در دسته 94+ کیلوگرم نفراتی هستند که برای دور پایانی تمرینات تیم ملی انتخاب شده‌اند.

به گزارش صبح قزوین ، اعضای تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان برای آماده‌سازی مسابقات جهانی نوجوانان جهان از ابتدای سال جدید در کمپ تیم‌های ملی وزنه‌برداری مستقر شدند و تمرینات تا دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال جاری ادامه پیدا خواهد کرد.

احسان قیصریه در دسته 62 کیلوگرم با رکورد ورودی 230 کیلوگرم شرکت می‌کند و مسابقه گروه (A) دسته 62 کیلوگرم در 17 فروردین‌ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان