۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین از سیر تا پیاز تعطیلات نوروزی تیم‌های تبریزی
کد خبر: ۲۳۷۷۷۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

از سیر تا پیاز تعطیلات نوروزی تیم‌های تبریزی

تعطیلات نوروزی تیم‌های تبریزی با یکدیگر متفاوت بود.

از سیر تا پیاز تعطیلات نوروزی تیم‌های تبریزی

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین از تبریز، تیم‌های تراکتورسازی، گسترش‌فولاد و ماشین‌سازی در لیگ برتر و شهرداری در لیگ دسته دو نمایندگان فوتبال تبریز هستند که هنوز مسابقات این تیم‌ها به اتمام نرسیده است.

تیم تراکتورسازی تبریز آخرین جلسه تمرینی خود در سال 95 را 26 اسفند برگزار کرده و اولین جلسه تمرینی در سال جدید را در سوم فروردین برگزار شد تا تعداد تعطیلات این تیم 6 روز باشد که بین تیم های تبریزی بیشترین بود.

گسترش‌فولاد تبریز 27 اسفند یک بازی دوستانه برابر ملی پوشان برگزار کرده و به برتری 5 بر صفر دست یافتند. این تیم تا 30 اسفند به تمرینات خود ادامه داد و تنها روز اول فروردین به بازیکنان این تیم مرخصی داده شد تا آبی‌پوشان تبریزی با یک روز تعطیلی کمترین تعطیلات را در بین تیم‌های همشهری داشته باشند.

تمرینات تیم ماشین‌سازی نیز در عید 5 روز بود. این تیم 28 اسفند در تهران به مصاف تیم بادران رفته و بعد از این بازی تمرینات ماشین‌سازی تا روز 3 فروردین تعطیل و از 4 فروردین برنامه آماده‌سازی این تیم در سال جاری آغاز شد.

شهرداری تبریز هم که در لیگ دسته دو کشور حضور دارد، فقط 4 روز تمرینات خود را تعطیل کرده بودند که از 29 اسفند تا 2 فروردین بود و از 3 فروردین این تیم تمرینات خود را آغاز شد.

انتهای پیام/و

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان