۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین صعود راجر فدرر به دور دوم با برتری مقابل یک ورزشکار ۱۹ ساله
کد خبر: ۲۳۷۷۷۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

صعود راجر فدرر به دور دوم با برتری مقابل یک ورزشکار ۱۹ ساله

راجر فدرر در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های آزاد میامی با برتری مقابل تنیسوری ۱۹ ساله به دور دوم صعود کرد.

صعود راجر فدرر به دور دوم با برتری مقابل یک ورزشکار ۱۹ ساله

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، راجر فدرر تنیسور مطرح جهان در رقابت‌های آزاد میامی امروز موفق شد تیافو 19 ساله از آمریکا با رنک 101 را با نتیجه 7-6, 6-3 شکست دهد و به دور دوم صعود کند.

وی در این باره گفت: من واقعا خوب بازی کردم. حریفم هم زمان زیادی مقابله کرد و اگر اعتماد و اطمینان نداشتم ممکن بود عصبی شوم.

وی افزود: مسابقه جالب و لذت‌بخشی بود. هر دو بازی خوبی را انجام دادیم. باید بگویم من در این دیدار تمرکز زیادی داشتم و در ست اول امتیاز به امتیاز جلو رفتم. به سختی امتیازی را از دست می‌دادم به همین دلیل فشار زیادی روی حریفم وارد شد.

راجر فدرر در ادامه یادآور شد: من تیافو را قبلاً دو بار شکست داده بودم؛ یک بار در مسابقات فرانسه و یک بار در مسابقات آزاد آمریکا. برای بار اول سورپرایز شدم، اما در مسابقه دوم می‌دانستم او چه قدرتی دارد بنابراین فکر می‌کنم او می‌تواند در آینده تنیسور بسیار خوبی شود. امیدوارم او از هر مسابقه نکات زیادی را یاد بگیرد.

فدرر در دور بعدی باید مقابل دل پوترو بازی کند.

فدرر در این باره گفت: بازی مقابل او را دوست دارم. خوشحالم که پوترو با قهرمانی در دیویس کاپ به میادین بازگشته است. من باید اینجا سال قبل هم با او مسابقه می‌دادم که بیمار شدم. شاید این مقابله الان بهتر باشد چرا که هر دو شرایط بهتری نسبت به قبل داریم.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان