۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین ناظم الشریعه; کفاشیان قول داد مشکلات تیم ملی فوتسال در چند روز آینده حل شود
کد خبر: ۲۳۷۷۶۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ناظم الشریعه; کفاشیان قول داد مشکلات تیم ملی فوتسال در چند روز آینده حل شود

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: در صحبت‌هایی که با کفاشیان داشتیم قرار شد مشکلات تیم ملی تا چند روز آینده حل شود.

ناظم الشریعه; کفاشیان قول داد مشکلات تیم ملی فوتسال در چند روز آینده حل شود

سیدمحمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی  خبرگزاری صبح قزوین ، در خصوص بازی دوستانه با تیم‌ملی کرواسی و شروع اردو و تمرینات تیم‌ملی گفت: ما امروز یکشنبه تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی جهت 2 دیدار دوستانه که قرار است در 14 و 15 فروردین ماه در مقابل تیم‌‌ملی کرواسی شروع کردیم.

وی در مورد استفاده از تیم‌ملی ب عنوان کرد: ما در ابتدا قرار بود از تیم‌ملی ب استفاده کنیم اما به دلیل اینکه یکسری از بازیکنان مشکلات خروج از کشور را داشتند مجبور شدیم از چند بازیکن باتجربه خود مثل حسن‌زاده، اسماعیل‌پور و... استفاده کنیم که این کار هم باعث انگیزه بیشتری میان جوان‌های تیم‌ملی شده و حسین طیبی لژیونر ایرانی قزاقستان نیز قرار است در کرواسی به ما ملحق شود.

ناظم‌الشریعه همچنین در مورد حضور امروز علی کفاشیان رئیس کمیته فوتسال، ساکت عضو کمیته فنی فوتسال و علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال که در این اردو حاضر شده بودند، گفت: این حضور باعث دلگرمی بیشتر من و بازیکنان جوان تیم شده است.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران در مورد برخی از مشکلات تیم‌ملی گفت: طی صحبت‌هایی که با کفاشیان شده، قرار است این مشکلات ظرف چند روز آینده مرتفع گردد.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان