۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین بایکوت به وزارت ارشاد رسید/ چه دست هایی پشت پرده است تا ماجرایی که در نیم روز گذشته است دیده نشود؟!
کد خبر: ۲۳۷۷۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۶ ساعت: ۱۵:۴ ↗ لینک کوتاه

ماجرای نیمروزی که نمی خواهند دیده شود!

بایکوت به وزارت ارشاد رسید/ چه دست هایی پشت پرده است تا ماجرایی که در نیم روز گذشته است دیده نشود؟!

با بایکوت ماجرای نیمروز توسط مدیریت حوزه هنری ماجراي نيمروز در سیستم مکانیزه فروش فیلمها به رتبه ي سوم جدول فروش آمد. همه اینها در حالي است كه ماجراي نيمروز كمترين تعداد سينما را در مقايسه با ٣ فيلم ديگر و کمترین زمان اکران را دارد. فیلم بيگانه ٢ هفته از اكرانش ميگذرد و و خوب بد جلف ٧ هفته ميگذرد.

بایکوت به وزارت ارشاد رسید/ چه دست هایی پشت پرده است تا ماجرایی که در نیم روز گذشته است دیده نشود؟!
به گزارش سرویس فرهنگ وهنر  صبح قزوین  ، با بایکوت ماجرای نیمروز توسط مدیریت حوزه هنری ماجراي نيمروز در سیستم مکانیزه فروش فیلمها به رتبه ي سوم جدول فروش آمد.



همه اینها در حالي است كه ماجراي نيمروز كمترين تعداد سينما را در مقايسه با ٣ فيلم ديگر و کمترین زمان اکران را دارد. فیلم بيگانه ٢ هفته از اكرانش ميگذرد و و خوب بد جلف ٧ هفته ميگذرد.

علاوه بر سینماهای تحت پوشش حوزه هنری سینماهای تحت مدیریت ارشاد همچون فرهنگ تهران، موزه سينما و هويزه مشهد كماكان سرويس هاي بهتر و تعداد صندلي و سانس بيشتر را به گشت ٢ و خوب بد جلف ميدهند. 

این در حالی است که بنا بر آمار، علیرغم بی مهری مدیریت حوزه هنری و ارشاد سينماهاي بخش خصوصی بیشترین همکاری را برای اکران داشته اند و البته از لحاظ درآمدزایی سود کرده اند. 

سوال این است وقتی بخش خصوصی از عواید فروش این فیلم منتفع است، حوزه و ارشاد که بایستی نگاه اولشان ترویج نگاه انقلابی در حوزه سینما باشد، چرا برای فیلمی که هم انقلابی و هم پر فروش است این رویکرد را برگزیده اند؟!

شاید آینده مشخص کند چه دست هایی پشت پرده است تا ماجرایی که در نیم روز گذشته است دیده نشود!


انتهای پیام/1404

منبع: پایگاه598

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان