۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین حضور ۶۰۰ دانش‌آموز در پایگاه‌های اعتکاف علمی
کد خبر: ۲۳۷۷۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۶ ساعت: ۱۲:۲۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین خبر داد:

حضور ۶۰۰ دانش‌آموز در پایگاه‌های اعتکاف علمی

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از حضور ۶۰۰ دانش‌آموز در پایگاه‌های اعتکاف علمی دانش‌آموزی در نوروز ۱۳۹۶ خبر داد.

حضور ۶۰۰ دانش‌آموز در پایگاه‌های اعتکاف علمی
سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی و آزمون سراسری مراکز آموزش عالی اظهار کرد: طرح اعتکاف علمی همزمان با ایام تعطیلات نوروزی از سوم تا دوازدهم فروردین ماه ویژه دانش‌آموزان سال سوم و پیش دانشگاهی استان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در ایام عید نوروز سال 1396 بالغ بر 600 نفر از دانش‌آموزان استان در پایگاه اعتکاف علمی دانش‌آموزی شرکت نموده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: طرح اعتکاف علمی همه ساله در راستای استفاده از فرصت‌ها و با برنامه‌ریزی مدون برای آمادگی بیشتر دانش‌آموزان در امتحانات نهایی و آزمون سراسری، تقویت بنیه علمی و ارتقای معدل در ایام نوروز برگزار می‌شود.

تشکیل 9 پایگاه اعتکاف علمی در استان 
قاسمی ادامه داد: این طرح با حضور برخی مشاوران و دبیران توانمند جهت پاسخگویی به سوالات برگزار می‌شود و دانش‌آموزان مانند روزهای درسی از ساعت 8 صبح تا 18 عصر در مدرسه حضور یافته و در یک محیط آرام به مطالعه آزاد انفرادی پرداخته و رفع اشکال می‌نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: 9 پایگاه اعتکاف علمی در استان تشکیل شده است و این طرح در مناطق مختلف استان قزوین شامل ناحیه یک قزوین یک پایگاه، ناحیه دو قزوین یک پایگاه، البرز 3 پایگاه، آبیک یک پایگاه، شال یک پایگاه و بوئین زهرا 2 پایگاه برای دانش‌آموزان دختر و پسر برگزار شده است.

این مسئول در ادامه گفت: از مجموع 600 نفر دانش‌آموز شرکت کننده در طرح اعتکاف علمی، 335 نفر دانش‌آموز دختر و 265 دانش‌آموز پسر می‌باشد.

قاسمی تأکید کرد: در این ایام 25 همایش جمع‌بندی آموزشی و کارگاه‌های مشاوره نیز ویژه دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

گفتنی است، امسال پنجمین سال اجرای طرح پایگاه‌های اعتکاف علمی دانش‌آموزی در استان است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان