۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین برگزاری تورهای قزوین گردی در ایام نوروز
کد خبر: ۲۳۷۷۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۶ ساعت: ۸:۳۳ ↗ لینک کوتاه

توسط سازمان میراث فرهنگی صورت می‌گیرد؛

برگزاری تورهای قزوین گردی در ایام نوروز

توسط سازمان میراث فرهنگی استان، تورهای قزوین گردی در ایام نوروز برگزار می‌شود.

برگزاری تورهای قزوین گردی در ایام نوروز
محمدعلی حضرتی مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: به منظور معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری قزوین ، موزه ای به وسعت یک استان، به گردشگران در ایام نوروز 96تورهای یک روزه قزوین‌گردی با حضور مسافران در این شهر برگزار می‌شود.

وی با اعلام با اشاره به ظرفیت‌های غنی و متفاوت قزوین در حوزه گردشگری گفت: شهر قزوین با تنوع و تعدد آثار تاریخی و جاذبه‌های منحصر به فرد گردشگری یک موزه زنده به شمار می‌رود که می‌تواند نظر هر گردشگری را به سوی خود جلب کند.

این مسئول اذعان کرد: هم اکنون با تمهیدات ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران، بسیاری از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی مهیا شده است.

وی هدف از اجرای تورهای یک روزه قزوین گردی را معرفی کهن شهر قزوین به گردشگران خواند و بیان کرد: به منظور معرفی و آشنایی گردشگران با پیشینه تاریخی، فرهنگی، طبیعی، آداب و رسوم و صنایع دستی و هنرهای سنتی قزوین برنامه تورهای قزوین گردی با همراهی انجمن‌های مردم نهاد و حمایت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هر روز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر از محل کاخ موزه چهلستون به همراه راهنمای محلی با چند دستگاه اتو‌بوس اجرا می‌شود که بازدید از آثار و بناهای تاریخی شهر، کارگاه‌ها و نمایشگاه صنایع دستی و سوغات نوروزی دولتخانه صفویه ، از جمله برنامه‌های این تور برای گردشگران بوده که تا روز 12 فروردین ادامه خواهد داشت.

حضرتی عنوان کرد: تورهای یک روزه قزوین گردی در ایام نوروز 96 صبح ساعت 10 و بعد از ظهر ساعت 4 از محل کاخ موزه چهلستون قزوین پذیرای گردشگران و علاقمندان به تاریخ و فرهنگ کهن شهر قزوین است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان