۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تصادف سه دستگاه خودرو در قزوین ۳ کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت
کد خبر: ۲۳۷۵۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۴ ساعت: ۹:۲۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان:

تصادف سه دستگاه خودرو در قزوین ۳ کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان بیان کرد: در پی برخورد بین سه دستگاه خودرو پیکان، لکسوس و پژو در اتوبان قزوین- کرج، متاسفانه ۳ کشته و ۴ مصدوم داشتیم.

تصادف سه دستگاه خودرو در قزوین ۳ کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت
دکتر پیمان نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره تصادف منجر به فوت عصر روز گذشته اظهار کرد: این حادثه در ساعت 17:28 عصر روز پنج شنبه رخ داد که در پی برخورد بین سه دستگاه خودرو پیکان، لکسوس و پژو در اتوبان قزوین- کرج اتفاق افتاد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین افزود: پس از اعلام با مرکز ارتباطات فوریت‌های پزشکی استان سه تیم از پایگاه‌های آبیک جاده ای، ناصر آباد، زیاران اعزام شدند.

این مسئول ادامه داد: پس از بررسی تکنسین‌ها، سه تن از سرنشینان در دم جان باخته بودند و چهار مصدوم دیگر پس از تریاژ(دسته بندی) توسط دو آمبولانس ناصر آباد و آبیک و یک آمبولانس از هلال احمر در محل درمان اولیه و جهت اقدامات درمانی تکمیلی به مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی منتقل شدند.

وی اذعان کرد: حال دوتن از این تعداد مصدومان وخیم گزارش شده که توسط آمبولانس‌های اورژانس اعزام و دوتن دیگر جهت بررسی بیشتر توسط هلال احمر اعزام شدند، همچنین آمبولانس اعزامی سوم اورژانس جهت خالی نبودن منطقه در محل مستقر ماند. 

دکتر نامدار در پایان از مردم خواست در شرایط بارندگی و مه آلود بودن هوا با رعایت نکات ایمنی و دقت بیشتر به مسیر خود ادامه داده و صبر و حوصله را پیشه راه خود کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

احمد / ۰۳ فرو ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰

بنده خداها. دست مریزاد به زحمات نیروهای امدادی و نیروهای اورزانس که تیو این تعطیلات هم پاسخگوی مردم هستند
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان