۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین گفتگوی اصغر فرهادی با یک روزنامه اسرائیلی +عکس
کد خبر: ۲۳۷۴۲۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲ ساعت: ۹:۵۲ ↗ لینک کوتاه

در حاشیه جشنواره کن؛

گفتگوی اصغر فرهادی با یک روزنامه اسرائیلی +عکس

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» مدعی شد که «اصغر فرهادی» با این روزنامه مصاحبه داشته است.

گفتگوی اصغر فرهادی با یک روزنامه اسرائیلی +عکس
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» این هفته مصاحبه‌ای را منتشر کرد که می‌گوید از «اصغر فرهادی» کارگردان ایرانی و برنده دو جایزه اسکار گرفته است.

در این مصاحبه که به نوشته هاآرتص در حاشیه جشنواره کن در ماه می سال گذشته میلادی انجام گرفته، خبرنگار که به صراحت عنوان کرده اسرائیلی است، علاوه بر مسائل مربوط به فیلم‌های آقای فرهادی، از وی در مورد مسائل سیاسی هم سوال کرده است.

این کارگردان ایرانی در پاسخ به این سوال که «چطور باید مشکل میان اسرائیل و ایران را حل کرد»، گفته است: «سیاستمداران نمی‌خواهند مسئله را حل کنند، چون [در آن صورت] چیزهای زیادی را از دست می‌دهند. تنها امید من، به مردم است، نه سیاستمداران.»

او در جواب خبرنگار اسرائیلی که گفت امید چندانی به مردم ندارد، گفت: «چون آن‌ها [مردم]، تحت تأثیر رسانه‌ها و سیاستمداران هستند. سیاستمداران هراس می‌اندازند تا برای مشروعیت خود زمینه ایجاد کنند و متأسفانه تا الان هم موفق بوده‌اند.»

نهایتا آقای فرهادی در پاسخ به این سوال که مثلا منظورش «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی است، گفت: «ما هم خودمان [محمود] احمدی نژاد (رئیس‌جمهور سابق ایران) را داشتیم.»



انتهای پیام/1404
منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان