۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین نامگذاری سال نباید در حد یک شعار باقی بماند/ مسئولان در حوزه مشکلات اقتصادی و بیکاری احساس مسئولیت کنند
کد خبر: ۲۳۷۴۲۳ نویسنده: بهمن طاهرخانی تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲ ساعت: ۹:۴۲ ↗ لینک کوتاه

عضو کمیسیون قضایی مجلس:

نامگذاری سال نباید در حد یک شعار باقی بماند/ مسئولان در حوزه مشکلات اقتصادی و بیکاری احساس مسئولیت کنند

عضو کمیسیون قضایی مجلس عنوان کرد: مسئولان باید در حوزه مشکلات اقتصادی مردم احساس مسئولیت کنند؛ هم نسبت به اوامر رهبری و هم خواسته‌های مردم؛ این موضوع هم با یک اقتصاد پویا و رفع بیکاری حل خواهد شد.

نامگذاری سال نباید در حد یک شعار باقی بماند/ مسئولان در حوزه مشکلات اقتصادی و بیکاری احساس مسئولیت کنند
بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین درباره نامگذاری سال جدید اظهار کرد: بحث اقتصاد در همه مکاتب به خصوص در فضای دینی ما جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است؛ بنابراین برای داشتن استقلال در همه حوزه‌ها باید اقتصاد مستقلی داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: اقتصاد مقاومتی از فرمایشات گوهربار مقام معظم رهبری است که سال‌هاست از سوی ایشان به مسئولان و مردم تاکید می‌شود و باید سرلوحه کار همه در کشور قرار بگیرد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اذعان کرد: برای ایجاد اقتصاد مولد باید در حوزه اشتغال و تولید پویایی داشته باشیم، با توجه به اینکه معیشت مردم از موضوعات مهم است که رهبری بارها درباره وضعیت نامطلوب اقتصادی مردم تذکر داده اند باید اقتصاد را با حضور و میدان دادن به نیروی جوان کشور پویا کنیم.

وی تصریح کرد: مسئولان باید در حوزه مشکلات اقتصادی مردم احساس مسئولیت کنند؛ هم نسبت به اوامر رهبری و هم خواسته‌های مردم؛ این موضوع هم با یک اقتصاد پویا و رفع بیکاری حل خواهد شد.

شرایط جذب سرمایه گذار خارجی باید فراهم شود

طاهرخانی عنوان کرد: برای رفع بیکاری و عملیاتی کردن بحث اقتصاد مقاومتی باید یک آمایش سرزمینی در هر منطقه ای انجام گرفته تا نیازهای هر اقلیم مورد شناسایی قرار بگیرد، که باتوجه به آن منطقه چه صنعتی و چه بخشی از کشاورزی مورد نیاز آن منطقه است.

وی بیان کرد: اگر متناسب با توانمندی‌های هر منطقه فعالیت اقتصادی در آن حوزه شکل بگیرد بحث اشتغال زودتر حل می‌شود و همچنین اگر مباحث مربوط به مالیات، تولید سرمایه و تولید ناخالص ملی مدنظر قرار بگیرد با پشتیبانی مردم بحث بیکاری کاهش می‌یابد.

نماینده مردم تاکستان با بیان اینکه نامگذاری سال نباید در حد یک شعار در سازمان‌ها باقی بماند، ابراز کرد: یکی از مواردی که با توجه به شرایط خاص بین المللی ما باید درنظر گرفته شود و بحث سلطه بیگانگان را رفع کنیم، فراهم آوردن شرایطی برای جذب سرمایه گذار خارجی است.

وی تاکید کرد: با جذب سرمایه گذار ارز وارد کشور شده و صادرات افزایش می‌یابد، مجلس باید در این زمینه قوانینی را تصویب کند که شفاف و تسهیل کننده باشد و سرمایه‌ها بلوکه نشده و راحت تر استفاده شود، همچنین از توانمندی‌های بخش خصوصی حمایت صورت بگیرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان