۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۵۰۲ نفر در استان قزوین برای شورای شهر و روستا ثبت نام کردند/ ثبت نام تا ۶ فروردین ادامه دارد
کد خبر: ۲۳۷۳۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ ساعت: ۲۱:۲۶ ↗ لینک کوتاه

در اولین روز از ثبت نام شوراها؛

۵۰۲ نفر در استان قزوین برای شورای شهر و روستا ثبت نام کردند/ ثبت نام تا ۶ فروردین ادامه دارد

در اولین روز از ثبت نام شوراهای شهر و روستا ۵۰۲ نفر در استان قزوین برای شورای شهر ثبت نام کردند.

۵۰۲ نفر در استان قزوین برای شورای شهر و روستا ثبت نام کردند/ ثبت نام تا ۶ فروردین ادامه دارد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ سیدسعید شاهرخی رییس ستاد انتخابات استان قزوین اظهار کرد: اولین روز ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور وزیر کشور در قزوین همراه بود که با حضور ایشان در محل ستاد انتخابات شهرستان قزوین کار ثبت نام از داوطلبان شوراها عملا و رسما در سراسر کشور آغاز شد.

وی افزود:حضور داوطلبان در اولین روز ثبت نام در استان قزوین علی رغم تقارن با تخویل سال،گرم و پرشور بود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت:در اولین روز ثبت نام جمعا 502 نفر در سطح استان داوطلب  نمایندگی انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان شدند که از این تعداد ۱۵۰ نفر برای شوراهای شهری و 352 نفر برای شوراهای روستایی داوطلب شدند.

رییس ستاد انتخابات استان قزوین تصریح کرد:براساس شاخص توزیع سنی  جوان ترین فرد داوطلب دارای 26 سال و مسن ترین فرد 83 سال سن داشتند .

شاهرخی گفت:ثبت نام از داوطلبان شوراها تا شش فروردین ادامه دارد و از داوطلبین انتظار می رود در روزهای اولیه کار ثبت نام را انجام دهند و به روزهای پایانی موکول نکنند.

49 نفر در قزوین ثبت نام کردند

همچنین علی موسوی موینی فرماندار قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین درباره اولین روز ثبت نام کاندیداهای شورای شهر و روستا اظهار کرد: ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر از ساعت 8 صبح امروز(دوشنبه) در محل فرمانداری قزوین آغاز شده و تا ساعت 16 ادامه داشت.

وی در ادامه افزود: به منظور تسهیل در امر ثبت نام داوطلبان می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت، اقدام به پیش ثبت نام کرده و از دفاتر مزبور شماره رهگیری دریافت و از امروز 30 اسفندماه شخصاً با در دست داشتن اصل مدارک زیر و شماره رهگیری به فرمانداری یا بخشداری مربوطه مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل و نهایی کنند.

این مسئول ادامه داد: امروز(دوشنبه) اولین روز ثبت نام داوطلبان شورای شهر و روستا 49 نفر در قزوین ثبت نام کردند.

وی ابراز کرد: از این 49 نفر، 41نفر برای شهر قزوین، 3 نفر اقبالیه، 2 نفر در شهر محمودآباد و 2 نفر معلم کلایه و یک نفر کوهین ثبت نام کردند.

وی اذعان کرد: از کل مجموعه ثبت نام داوطلبان شورای شهر و روستا در روز اول شهر قزوین، 39 نفر مرد و 10 نفر خانم بودند و ثبت نام روز 6 فروردین ماه ادامه دارد.
انتهای پیام/2002



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان