۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین برای تحقق اقتصاد مقاومتی دولت گروه‌های مخالف را همراه کند
کد خبر: ۲۳۷۳۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

غرضی در مصاحبه با صبح قزوین:

برای تحقق اقتصاد مقاومتی دولت گروه‌های مخالف را همراه کند

کاندیدای دوره یازدهم ریاست جمهوری گفت: دولت ۵۱درصدی، ۴۹درصد مخالف دارد اگر نتواند این ۴۹درصد را با خود همراه کند نمی‌تواند اقتصاد کشور را سامان دهد.

برای تحقق اقتصاد مقاومتی دولت گروه‌های مخالف را همراه کند

محمد غرضی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین، در رابطه با جایگاه اقتصاد مقاومتی در تولید کشور اظهار داشت: دولت یازدهم باید با رویه‌ای جدید وارد میدان شده و توفیقی که دولت می‌تواند در زمینه حال مشکلات اقتصادی داشته باشند این است که تمام گروه‌های معارض را با خود همراه کند.

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری در ادامه عنوان داشت: دکتر روحانی در انتخابات رای ۱۰۰ درصدی نیاورد که بگوید همه گروه‌ها با تفکرات او همراستا هستند؛ دولت ۵۱درصدی، ۴۹درصد مخالف دارد که اگر نتواند این ۴۹درصد را با خود همراه کند نمی‌تواند اقتصاد کشور را سامان دهد.
وی افزود: توصیه من به همه‌ی سیاستمدارها، مجلس، گروه‌های صاحب نظر در کشور این است که به حجت الاسلام روحانی کمک کنید تا بتواند اقتصاد مقاومتی را با همت مردم سازمان داده و عملیاتی نماید.
رئیس سابق نظام مهندسی کشور با تاکید بر اینکه سعی کنید حامی دولت باشید اذعان داشت: تا زمانی که ولایت حامی مردم است مطمئنا حل مشکلات کشور روی زمین نخواهد ماند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: دولت روحانی حاصل دولت احمدی نژاد است پس فرصت دهید دولت در ماه‌های آینده کار کند و نتایج عملکردش را ببینید.
انتهای پیام/۶۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان