۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شناخت رسالت‌های الهی و انتقال آن به نسل جوان جزو وظایف مهم ماست
کد خبر: ۲۳۷۳۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ ساعت: ۹:۸ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین در بازدید از مناطق جنگی:

شناخت رسالت‌های الهی و انتقال آن به نسل جوان جزو وظایف مهم ماست

امام جمعه قزوین در بازدید از مناطق جنگی بیان کرد: باید رسالت‌های الهی را به خوبی بشناسیم و آن‌ها را به نسل‌های بعد انتقال دهیم.

شناخت رسالت‌های الهی و انتقال آن به نسل جوان جزو وظایف مهم ماست
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در منطقه عملیاتی طلائیه در جبهه‌های جنوب کشور و در جمع کاروانی از طلاب و روحانیون کشور با بیان اینکه در قرآن دو اراده معرفی شده است که در مقابل هم قرار دارند، اظهار کرد: اراده نخست، اراده کفر و شیطان است که تلاش می‌کند تا نور الهی را خاموش کند.

وی تصریح کرد: در مقابل اراده شیطان، اراده خداوند قرار دارد که از همه بندگان درخواست کرده تا برای تحقق آن با خدای متعال همراهی کنند و یقیناً روزی فرا خواهد رسید که اراده الهی عالم را فرا خواهد گرفت و اراده شیطان هیچ‌گاه نمی‌تواند اراده الهی را خاموش کند.

امام جمعه قزوین یادآور شد: زمانی بازی دراز، آبادان، خرمشهر و قصر شیرین جبهه‌های جنگ ما بود و به خاطر همین همراهی بندگان با اراده الهی شاهدیم که جبهه‌های جنگ از این مناطق به جبهه‌های حلب، موصل، بحرین، غزه و لبنان توسعه پیدا کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: زمانی مرزهای جمهوری اسلامی و جبهه‌های ما حوزه‌های علمیه‌یفیضیه و دارالشفاء بود اما شاهدیم که به برکت تحقق اراده الهی این جبهه‌ها توسعه پیدا کرده است.

وی در پایان گفت: باید رسالت‌های الهی را به خوبی بشناسیم و آن‌ها را به نسل‌های بعد انتقال دهیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان