۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه‌های استان قزوین
کد خبر: ۲۳۶۷۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ ساعت: ۸:۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه قزوین خبر داد:

ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه‌های استان قزوین

رئیس پلیس راه استان از ترافیک نیمه سنگین و روان در آزاد راه های استان خبر داد.

ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه‌های استان قزوین
 سرهنگ نصرالله بیگلری رئیس پلیس راه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین اظهار کرد: با نزدیک شدن به سال نو و آغاز مسافرت هموطنان، هم اکنون لاین شمالی آزاد راه قزوین- کرج ، آزاد راه قزوین- رشت و قزوین – زنجان شاهد ترافیک نیمه سنگین ولی روان در این محور ها  شاهد ، وسایر محور های استان تردد عادی می باشد.


این مقام مسئول ادامه داد: بنا به گزارش سازمان هوا شناسی از روز شنبه 28 اسفند تا پایان روز 30 اسفند ماه بارش نزولات آسمانی را خواهیم داشت و این بیانگر لغزنده شدن محور ها و لزوم رعایت هر چه بیشتر از سوی رانندگان در سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی را برای جلوگیری از حوادث ناخوشایند  می طلبد.

رئیس پلیس راه استان افزود: مسافران قبل از سفر اطلاعات راه ها و وضعیت جوی و ترافیکی را از مرکز مدیریت راه های کشور از طریق تلفن 88255555 -021 دریافت کنند.

 بیگلری در پایان با اشاره به اینکه پلیس بدون اغماض با تخلفات رانندگی برخورد قاطع خواهد کرد بیان داشت: رانندگان حتما قبل از سفر با مزاجعه به سایت 120 راهور از وضعیت خلافی و کواهینامه مطلع و با اطمینان از عدم نمره منفی وخلافی بالای یک میلیون با خاطری آسوده و با احترام به قانون سفر خوبی را در کنار خانواده تجربه کنند.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان