۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۳۰۰ بسته حمايتي در مناطق محروم قزوين توزیع شد
کد خبر: ۲۳۶۷۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ ساعت: ۱۵:۲۱ ↗ لینک کوتاه

مسئول سازمان بسيج سازندگي استان:

۳۰۰ بسته حمايتي در مناطق محروم قزوين توزیع شد

مسئول سازمان بسيج سازندگي استان بیان کرد: این ۳۰۰ بسته‌ حمايتي با مشاركت دستگاه‌هاي اجرايي و خيران تدارك و تهيه شد كه طي اردوهاي جهادي در مناطق محروم بين خانواده‌هاي نيازمند از جمله بيماران خاص توزيع شد.

 ۳۰۰ بسته حمايتي در مناطق محروم قزوين توزیع شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حميدرضا اله ‌بداشتي مسئول سازمان بسيج سازندگي استان قزوين، پیش از ظهر امروز(شنبه) در نشست مشترک با معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین ضمن تقدیر از تلاش‌های کمیته امداد گفت: بسیج متعلق به نظام است و این تعلق به معنای خدمت به مردم است و ارزش این خدمات زمانی افزون می شود که برای رفع محرومیت در جامعه گام برداریم.

وی ادامه داد: همکاری با کمیته امداد به واسطه هدف والای این نهاد افتخاری برای ماست؛ چراکه با حضور در عرصه خدمت به نیازمندان همانا برای تحقق یکی از هدف های مهم بسیج اقدام کرده ایم.

این مسئول با اعلام آمادگی بسیج سازندگی برای حضور در عرصه های مختلف خدمت به نیازمندان بیان کرد: بسیج سازندگی در چند مرحله برای نوسازی واحدهای مسکونی نیازمندان همکاری نزدیکی با کمیته امداد داشته است که این تلاش را می‌توان بازهم گسترش داد تا بتوانیم در مناطق محروم بیش از پیش حاضر شده و به محرومان خدمت کنیم.

وی تصریح کرد: فلسفه بسیج سازندگی گره گشایی در حل مشکلات و حضور در منطق محروم است تا با کار جهادی بتوانیم عرصه خدمتی به نیازمندان را بیش از پیش گسترش داده و محرومیت را کاهش دهیم.

اله بداشتی با اشاره به توزیع سبد کالا عنوان کرد: توزيع سبدهای کالا شامل؛ اقلام خوراكي و بهداشتي در بين خانواده‌هاي محروم و نيازمندان تحت حمایت امداد نيمه دوم اسفندماه سال جاري با مشارکت جهادگران و بسيجيان سازمان بسيج سازندگي و كميته امداد امام خمینی (ره) اجرا شده است.

وی اعلام كرد: این 300 بسته‌ حمايتي با مشاركت دستگاه‌هاي اجرايي و خيران تدارك و تهيه شد كه طي اردوهاي جهادي در مناطق محروم بين خانواده‌هاي نيازمند از جمله بيماران خاص توزيع شد.

گفتنی است؛ سامانه پیامکی کمیته امداد با شمارگیری #028*8877* بستر دیگری برای دریافت کمک های مردمی است که صدقه های پرداختی را در زمینه های مختلف اعم از کمک به ایتام، تأمین جهیزیه، بهداشت و درمان، مسکن، فرهنگی آموزشی و اشتغال دریافت و براساس نیت های نیکوکاران هزینه می‌شود.

همچنین بسیج سازندگی برای چهارمين سال متوالي توزيع بسته‌هاي حمايتي بين خانواده‌هاي محروم و نيازمند را با حضور خيران و جهادگران سازمان بسيج سازندگي و امدادگران استان قزوين اجرا می‌کند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان