۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ترافیک در همه محورهای استان نیمه سنگین و روان است
کد خبر: ۲۳۶۵۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ ساعت: ۱۳:۵۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه قزوین:

ترافیک در همه محورهای استان نیمه سنگین و روان است

رئیس پلیس راه قزوین بیان کرد: ترافیک در همه محورهای استان نیمه سنگین و روان است و پیش بینی می‌شود از بعدازظهر امروز(جمعه) ترافیک در محورهای استان سنگین شود.

ترافیک در همه محورهای استان نیمه سنگین و روان است
نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره وضعیت جاده‌ها با شروع اولین دور سفرهای نوروزی اظهار کرد: وضعیت تردد و حضور مسافران در محورهای قزوین-کرج، قزوین- رشت و قزوین- زنجان روان و نیمه سنگین است.

رئیس پلیس راه قزوین در ادامه افزود: در سایر محورهای استان تردد خودروها عادی است؛ اما پیش بینی می‌شود از بعدازظهر امروز(جمعه) ترافیک در محورهای استان سنگین شود.

وی ادامه داد: همچنین شنبه و یکشنبه به دلیل نزدیکی به سال تحویل شاهد ترافیک سنگین تری نسبت به روزهای گذشته در محورهای مواصلاتی استان خواهیم بود.

این مسئول اذعان کرد: به دلیل وضعیت جوی و پیش بینی اداره هواشناسی در ایام نوروز با بارندگی روبرو هستیم؛ بنابراین از رانندگان درخواست داریم با اطلاع از وضعیت جوی اقدام به سفر کنند و امکانات لازم را نیز به همراه داشته باشند.

وی گفت: مسافران می‌توانند اطلاعات راه‌ها و وضعیت جوی را از طریق شماره تلفن 021-88255555 جویا شوند.
بیگلری عنوان کرد: طبق قانون رانندگانی که خودروی آنها بالای یک میلیون خلافی داشته باشد، توقیف خواهد شد بنابراین پیش از اقدام به سفر از عدم خلافی گواهینامه و خودروی خود مطمئن شوند.

وی در پایان گفت: پلیس راه قزوین به شدت با رانندگانی که تخلفاتی چون سبقت و سرعت غیرمجاز، انحرافی به چپ و عدم استفاده از کمربند ایمنی و حرکات مارپیچ را انجام دهند برخورد می‌کند و خودروی آنها توقیف می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان