۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین مادر شهیدان عیسی و قدرت‌الله صمدیان دار فانی را وداع گفت
کد خبر: ۲۳۶۵۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ ساعت: ۱۰:۵۸ ↗ لینک کوتاه

در قزوین؛

مادر شهیدان عیسی و قدرت‌الله صمدیان دار فانی را وداع گفت

مادر شهیدان عیسی و قدرت‌الله صمدیان دار فانی در قزوین را وداع گفت.

مادر شهیدان عیسی و قدرت‌الله صمدیان دار فانی را وداع گفت
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ مرحومه فاطمه کریمی، مادر شهیدان عیسی و قدرت‌الله صمدیان دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر مطهر این مادر شهیدان گرانقدر، روز گذشته(پنجشنبه)، 26 اسفند ماه سال جاری، ساعت 14، در روستای کمال‌آباد از توابع شهرستان البرز تشییع و به خاک سپرده شد.

گفتنی است: قدرت‌الله صمدیان، بیست و پنجم مهر ۱۳۳۷، در روستای حسین‌آباد از توابع شهر قزوین به دنیا آمد، پدرش حمزه‌علی، کشاورز بود، مادرش فاطمه نام داشت، تا چهارم ابتدایی درس خواند، سال ۱۳۵۸ ازدواج کرد و صاحب دو پسر شد.

این شهید بزرگوار به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت، بیست و چهارم اسفند ۱۳۶۳، در جزیره مجنون عراق بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید شد و مزار او در گلزار شهدای روستای کمال‌آباد قرار دارد.

برادر شهید یاد شده، نیز عیسی صمدیان، یکم آبان ۱۳۴۲، در روستای حسین‌آباد از توابع شهر قزوین به دنیا آمد، تا پایان دوره ابتدایی درس خواند، کارگر کارخانه بود، سال ۱۳۶۳ ازدواج کرد و صاحب دو پسر شد.

این شهید بزرگوار از سوی بسیج در جبهه حضور یافت، بیست و هشتم دی ۱۳۶۵، در شلمچه بر اثر  اصابت ترکش به سر و دست، شهید شد و مزار او در گلزار شهدای روستای کمال‌آباد قرار دارد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان