۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین پیش بینی حضور ۷۰ درصدی مردم در انتخابات ۹۶/ انتخابات شورای شهر قزوین در اطاق شیشه‌ای برگزار شود
کد خبر: ۲۳۶۴۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ ساعت: ۱۴:۲۴ ↗ لینک کوتاه

دبیر ائتلاف پیروان ولایت قزوین:

پیش بینی حضور ۷۰ درصدی مردم در انتخابات ۹۶/ انتخابات شورای شهر قزوین در اطاق شیشه‌ای برگزار شود

دبیر ائتلاف بزرگ پیروان ولایت قزوین با تاکید بر لزوم اعتمادسازی در هیئت نظارت و هیئت اجرایی انتخابات شورای شهر استان قزوین گفت: باید از نقطه آغاز تا پایان انتخابات شورای شهر در یک اطاق شیشه‌‎ای و با اطلاع‌رسانی دقیق برای مردم صورت بگیرد تا خدشه ای به این اعتماد عمومی وارد نشود.

پیش بینی حضور ۷۰ درصدی مردم در انتخابات ۹۶/ انتخابات شورای شهر قزوین در اطاق شیشه‌ای برگزار شود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، محمدحسین شفیعی‌ها دبیر ائتلاف بزرگ پیروان ولایت قزوین، در نشست خبری با حضور تعدادی از اعضای شورای مرکزی ائتلاف و اصحاب رسانه به منظور تشریح و بیان اقدامات صورت گرفته توسط ائتلاف در جهت تنظیم لیست و معرفی لیست حوزه انتخابیه شهر قزوین اظهار کرد: این ائتلاف از سال 1376 فعالیت خود را با حضور گروه‌های مختلف اصول گرایی در کشور آغاز کرد.

وی افزود: ائتلاف قزوین با تشکیل جلسات گسترده با حضور مجموعه های اصولگرای استان تلاش کرد با گفت‌وگو و تبادل‌های مختلف به محصولی واحد در لیست پیشنهادی برای انتخابات شورای شهر قزوین دست یابد.

شفیعی‌ها با بیان نحوه فرایند گذرانده شده در ائتلاف پیروان ولایت قزوین گفت: این فرایند از نیمه دوم سال فعالیت اصلی خود را آغاز کرد و با ارتباط‌گیری با افراد مختلف مقدمات لازم برای انتخاب بهترین افراد جهت حضور در لیست نهایی را انجام داد.

وی با تاکید بر لزوم روشن بودن و شفافیت در حرکت این ائتلاف بزرگ عنوان کرد: نگاه اعضای حاضر در این ائتلاف معرفی تیمی توانا، صاحب فکر نو و دوراندیش است از این رو در رایزنی‌های بسیار به لیستی 60 نفره در مرحله اول انتخابات شورای شهرقزوین دست یافتیم که طی صحبت‌های بسیار با این افراد در نهایت به 40 نفر کاهش یافت.

دبیر ائتلاف بزرگ پیروان ولایت قزوین با بیان اینکه این پالایش در مرحله بعد اعضای 40 نفره را به 20 نفر تقلیل داد، گفت: این روند منطقی و پالایش‌های اولیه با رای‌گیری میان اعضای ائتلاف، صحبت با افراد و نامزدهای احتمالی، بررسی سوابق و کار مطالعاتی بسیار انجام و در مرحله چهارم لیست پیشنهادی به 12 نفر رسید.

وی ادامه داد: در دوره پنجم انتخابات شورای شهر قزوین قرار است تعداد افراد حاضر به 9 نفر کاهش پیدا کند از این رو ما نیز تلاش خواهیم کرد لیست 9 نفره مطابق با معیارها و ویژگی‌های لازم ائتلاف پیروان ولایت جهت حضور در شورای شهر قزوین تهیه و آن را برای عموم شهروندان معرفی و اطلاع‌رسانی کنیم.

شفیعی ها با بیان اینکه دراین دوره از انتخابات شهر و روستای استان قزوین هیئت نظارت و هیئت اجرایی از یک جریان سیاسی خاص شکل گرفته است، تاکید کرد: مسئولان انتخاباتی باید شفافیت دقیق و روشنی از نحوه برگزاری انتخابات را به عموم مردم ارائه دهند تا اعتماد عمومی نسبت به نحوه برگزاری انتخابات شورای شهر بالا برود.

وی تاکید کرد: باید اعتمادسازی در هیئت نظارت و هیئت اجرایی انتخابات شورای شهر استان افزایش یافته و از نقطه آغاز تا پایان انتخابات در یک اطاق شیشه‌ای و با اطلاع رسانی دقیق برای مردم صورت بگیرد.

دبیر ائتلاف بزرگ پیروان ولایت قزوین حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب و انتخابات را نعمتی گران‌بها برای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: نباید به واسطه اعمال نظرهای سیاسی و جناحی به این اعتماد خدشه‌ای وارد بشود.

این فعال سیاسی در پایان پیش‌بینی خود را از حضور مردم در انتخابات پیش رو چنین دانست: یکی از عرصه‌های مهم حضور مردم در نشان دادن پایبندی خود به نظام جمهوری اسلامی حضور در پای صندوق‌های رای است و پیش‌بینی می‌شود در انتخابات 96 با استقبال 70 درصدی مردم روبرو شویم.

انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان