۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اهدای سبد کالا به بیش از ۲۲ هزار نیازمند در قزوین
کد خبر: ۲۳۶۴۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ ساعت: ۸:۴۹ ↗ لینک کوتاه

قائم مقام کمیته امداد استان اعلام کرد:

اهدای سبد کالا به بیش از ۲۲ هزار نیازمند در قزوین

کمیته امداد استان قزوین در آستانه نوروز به ۲۲ هزار و ۱۰۰ نیازمند سبد کالا اهدا کرد که این کالاها براساس نیاز محرومان و به انتخاب خودشان از طریق فروشگاه های طرف قرارداد امداد توزیع شده است.

اهدای  سبد کالا به بیش از ۲۲ هزار نیازمند در قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ امیر خوش نیت قائم مقام، معاونان و کارکنان کمیته امداد استان قزوین شب گذشته(چهارشنبه) با حضور در منزل شهید رحمانی (امدادگر کمیته امداد قزوین) با اهدای لوح تقدیر از مقام این شهید و خانواده اش تجلیل کرد.

خوش نیت در دیدار با خانواده شهید ابراهیم رحمانی، ضمن تجلیل از مقام شهدا گفت: خانواده شهدا به واسطه صبوری و استقامتی که داشته اند از جایگاه والایی برخوردارند.

وی ادامه داد: شهید رحمانی در گام نخست وارد کمیته امداد شد و در عرصه خدمت به نیازمندان حاضر شد و سپس با حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل جان خود را نثار کرد از این رو امروز همه ما مدیون خانواده شهدا هستیم.

قائم مقام کمیته امداد استان قزوین خدمت به مردم را استمرار راه شهدا دانست و عنوان کرد: شهید جان خود را نثار می کند تا از اسلام و مسلمین دفاع کند و امدادگری نیز خدمت به نیازمندان است که باید با روح ایثارگری همراه باشد تا برکت پیدا کند.

وی با اشاره به فلسفه تأسیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: کمیته امداد به منظور ارائه خدمت به محرومان و نیازمندان جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و در این راه خدمات متنوعی ارائه می‌دهد و در حوزه توسعه مشارکت های مردمی توجه ویژه به نیازمندان را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان این‌که منابع اختصاصی این نهاد جوابگوی همه نیازمندی‌های افراد تحت حمایت نیست، توضیح داد: کمیته امداد هرگونه همکاری با موسسات خیریه برای هم افزایی در تمامی زمینه‌ها را دارد و همواره خواهان همکاری مطلوب با خیریه‌هاست تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های مختلف بستر خدمت هر چه بیشتر را به نیازمندان فراهم کنیم

خوش نیت با اشاره به اینکه بیش از نیمی از جمعیت تحت حمایت کمیته امداد استان در مناطق محروم سکونت دارند، اعلام کرد: کمیته امداد تلاش دارد که اعتبارات را بیشتر به سمت و سوی مناطق محروم سوق دهد و در این زمینه نیاز به همکاری همه اقشار به خصوص فعالن عرصه نیکوکاری و موسسات خیریه هستیم.

وی اعلام کرد: کمیته امداد استان قزوین در آستانه نوروز به 22 هزار و 100 نیازمند سبد کالا اهدا کرد که این کالاها براساس نیاز محرومان و به انتخاب خودشان از طریق فروشگاه های طرف قرارداد امداد توزیع شده است.

این مسئول گفت: راه‌های کمک و مساعدت به نیازمندان با توجه به ابزارهای نوین در جامعه فراهم است از این رو خیران می‌توانند مبالغ دلخواه خود را به صورت پیامکی با شمارگیری #028*8877* ارسال کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان