۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین تجمع هواداران تیم فوتبال نساجی مقابل فرمانداری قائمشهر در اعتراض به رأی کمیته انضباطی
کد خبر: ۲۳۶۴۳۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

تجمع هواداران تیم فوتبال نساجی مقابل فرمانداری قائمشهر در اعتراض به رأی کمیته انضباطی

بعد از اتفاقات تلخ که در بازی دو تیم فوتبال نساجی و خونه‌به‌خونه مازندران رخ داد، دقایقی پیش عده‌ای از هواداران تیم محبوب و ریشه‌دار نساجی مازندران در مقابل فرمانداری این شهر تجمع کردند.

تجمع هواداران تیم فوتبال نساجی مقابل فرمانداری قائمشهر در اعتراض به رأی کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین از شهرستان قائمشهر، بعد از اتفاقات تلخ که در بازی دو تیم فوتبال نساجی و خونه‌به‌خونه مازندران رخ داد، دقایقی پیش عده‌ای از هواداران تیم محبوب و ریشه‌دار نساجی مازندران در مقابل فرمانداری این شهر تجمع کردند.

این هواداران دلیل این تجمع را اعتراض به رأی کمیته انضباطی برشمردند و خواستار مداخله فرماندار و مسؤولان ذیربط شدند.

آنها معتقدند رأی صادره از سوی کمیته انضباطی کاملاً یک‌طرفه و ناعادلانه بوده و نیاز به بررسی مجدد دارد.

عده‌ای از هواداران که در روز بازی در ورزشگاه شهدای 7 تیر بابل حضور داشتند، این استادیوم را فاقد استانداردهای لازم دانستند و از کمیته انضباطی خواستند تا با دریافت مدارک جدید، تصمیم بهتری را اتخاذ کنند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مسؤولان قائمشهری قرار است ساعت 16 امروز به‌هنگام تمرین تیم نساجی در ورزشگاه شهید وطنی این شهرستان حاضر شده و به حرف‌های هواداران گوش کنند.

به گزارش صبح قزوین ، بعد از نیمه تمام ماندن دیدار دو تیم مازندرانی حاضر در لیگ دسته یک کمیته انضباطی تیم خونه‌به‌خونه را به‌دلیل تخلف تماشاگرانش به پرداخت 20 میلیون تومان جریمه نقدی و 2 جلسه محروم از حضور تماشاگر و تیم نساجی را به پرداخت 20 میلیون تومان جریمه نقدی و 4 جلسه محروم از حضور تماشاگر محکوم کرده و همچنین نتیجه بازی را 3 بر صفر به نفع تیم بابلی اعلام کرد.

انتهای پیام/3141/ذ

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان