۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ضرب و شتم نیروهای آتش‌نشانی شهر اقبالیه توسط اراذل و اوباش
کد خبر: ۲۳۶۴۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ ساعت: ۱۶:۱۴ ↗ لینک کوتاه

در شب چهارشنبه سوری رخ داد؛

ضرب و شتم نیروهای آتش‌نشانی شهر اقبالیه توسط اراذل و اوباش

شب گذشته تعدادی از نیروهای آتش نشانی شهر اقبالیه که برای خاموش کردن آتش به محلی اعزام شده بودند مورد ضرب و شتم اراذل و اوباش قرار گرفتند.

ضرب و شتم نیروهای آتش‌نشانی شهر اقبالیه توسط اراذل و اوباش
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ در شب چهارشنبه آخر سال 95 اطلاعاتی مبنی بر حمله اراذل به خودروهای آتش نشانی در خیابان معلم و پاسداران و بهشتی شهر اقبالیه منتشر شد که طی تماسی با رییس آتش نشانی متوجه شدیم خبر واقعی بوده و پیگیر جریان این حادثه شدیم.

محمد گروسی رییس آتش نشانی اقبالیه در خصوص حوادث شب گذشته در شهر اقبالیه اظهار کرد: ساعت 19:45 تماسی از طرف عده ای از ساکنان خیابان معلم مبنی بر آتش سوزی شدید لاستیک و احتمال انفجار یک عدد پیکنیک در آن حوالی دریافت شد.

وی در ادامه افزود: نیروهای ما سریعا در آن محل حاضر شده و اقدام به خاموش کردن آتش کردند؛ اما متاسفانه با حمله اراذل و اوباش همان منطقه مواجه شدند و عاملان این حادثه ضمن ضرب و شتم نیروهای آتش نشانی با ابزاری همچون آجر و نارنجک‌های دستی اقدام به آسیب وارد کردن به خودروهای آتش نشانی کردند.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به کمپینی که در سراسر کشور راه افتاده بود و قرار بر آن بود که حداقل امسال به احترام شهدای آتش نشان برخورد بهتر و مناسب تری با آتش نشان‌ها صورت بگیرد؛ اما متاسفانه واقعه دیشب ما را شوکه کرد و نه تنها برخورد بهتر نبود بلکه بسیار خشن بود.

مسئول آتش نشانی اقبالیه با گلایه از عدم همکاری ماموران نیروی انتظامی گفت: با توجه به اینکه ما در لحظه درگیری بلافاصله با کلانتری 20 اقبالیه تماس گرفتیم؛ اما متاسفانه تنها جوابی که از این پرسنل شنیدیم این بود که "شما هم از صحنه خارج شوید، حضور ما فایده ندارد زیرا نیرو نداریم و ما را هم مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند" .

وی تصریح کرد: من در لحظه درگیری شخصا با رئیس کلانتری 20 اقبالیه تماس گرفتم، متاسفانه جوابی دادند که در شان یک مسئول نبود و مجبور شدم به دلیل عدم همکاری نیروی انتظامی و جلوگیری از آسیب بیش از حد به اموال عمومی و نیروهای انسانی دستور بازگشت تیم آتش نشانی به ایستگاه را صادر کردم.

این مسئول ابراز کرد: حتی مسئولان نیروی انتظامی در خصوص جلسات هماهنگی برای چهارشنبه سوری هیچ اقدامی انجام نداده بودند و هیچ جلسه ای با آتش نشانی و شهرداری برگزار نکردند و یکی از دلایل پیش آمدن حادثه همین عدم هماهنگی بین ارگان‌ها بود.

وی بیان کرد: در این حادثه یک خودروی مزدا و خودروی بنز آتش نشانی آسیب دیدند و چند تن از پرسنل آتش نشانی نیز مصدوم شدند.

گروسی در پایان بیان کرد: آیا واقعا ضرب و شتم یک پرسنل آتش نشانی لذت دارد؟ آیا این پرسنل همان پرسنلی نبود که جان خود را برای خاموش کردن آتش در حوادث اخیر اقبالیه گذاشت؟
انتهای پیام/2002

منبع: شهر مینو

دیدگاه ها

رضا / ۲۴ اسف ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰

آبرومونو بردن با این کارشون هم پلیسا هم ارازل اوباش
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان