۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین میوه شب عید در ۵۹ غرفه سطح استان توزیع می‌شود
کد خبر: ۲۳۶۳۲۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ ساعت: ۱۰:۴۶ ↗ لینک کوتاه

معاون اقتصادی استاندار قزوین:

میوه شب عید در ۵۹ غرفه سطح استان توزیع می‌شود

معاون اقتصادی استاندار بیان کرد: با برنامه ریزی انجام شده امسال ۵۹ غرفه در سطح استان کار توزیع میوه شب عید را برعهده دارند که از این تعداد ۳۵ غرفه در شهرستان قزوین و مابقی در سایر شهرستان‌ها برپا می‌شود.

میوه شب عید در ۵۹ غرفه سطح استان توزیع می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین شب گذشته(سه شنبه) در جلسه ستاد تنظیم بازار محصولا ت کشاورزی و میوه شب عید در استانداری اظهار کرد: میوه با کیفیت به مقدار و اندازه کافی در برای مردم استان تهیه و ذخیره سازی شده است.

وی در ادامه افزود: با برنامه ریزی انجام شده امسال 59 غرفه در سطح استان کار توزیع میوه شب عید را برعهده دارند که از این تعداد 35 غرفه در شهرستان قزوین و مابقی در سایر شهرستان‌ها برپا می‌شود.

به گفته این مسئول عرضه مستقیم میوه شب عید در استان قزوین از جمعه 27 اسفند ماه شروع خواهد شد و غرفه داران سیب و پرتغال را با قیمت تعادلی و مصوب ستاد تنظیم بازار استان عرضه خواهند کرد.

وی در ادامه با تاکید بر این نکته که باید نظارت و بازرسی بر مراکز توزیع میوه بصورت مستمر و همیشگی باشد، خاطرنشان ساخت: تمام سعی و تلاش ستاد تنظیم بازار استان عرضه میوه باکیفیت و قیمت مناسب برای شب عید مردم استان است.

حبیبی افزود: همشهریان نگران میوه شب عید نباشند، سیب و پرتغال به اندازه کافی برای استان تهیه و ذخیره سازی شده است.

وی با اشاره به این نکته هدف از عرضه میوه توسط دولت تامین کمبودها و جلوگیری از افزایش قیمت محصول است، گفت: در مرحله اول بازار باید به دست اتحادیه و اصناف بچرخد ولیکن برای حمایت از مصرف کنندگان دولت در کنار اصناف مراکز عرضه میوه را توسط اتحادیه های تعاون روستایی برپا خواهد کرد.  

معاون اقتصادی استاندار قزوین بر اطلاع رسانی به موقع و درست به احاد مردم برای تهیه میوه شب عید در مراکز تعین شده تاکید کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان