۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین دانش‌آموزان قزوینی به کمپین «نه» به چهارشنبه سوری پیوستند+تصاویر
کد خبر: ۲۳۶۱۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ ساعت: ۱۴:۲۴ ↗ لینک کوتاه

با امضای طوماری؛

دانش‌آموزان قزوینی به کمپین «نه» به چهارشنبه سوری پیوستند+تصاویر

دانش آموزان با شعار «چهارشنبه سوری را به چهارشنبه سوزی تبدیل نکنیم» به کمپین «نه» به چهارشنبه سوری پیوستند و ضمن امضاء میثاق نامه تنظیم شده پیمان بستند از خرید و استفاده از مواد منفجره و محترقه خودداری کنند.

دانش‌آموزان قزوینی به کمپین «نه» به چهارشنبه سوری پیوستند+تصاویر
ابوالفضل ذوالقدر، مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین از برگزاری بیش از 100 کارگاه آموزشی ویژه چهارشنبه آخر سال در مدارس شهر قزوین خبر داد.

وی اذعان کرد: با توجه به فرارسیدن چهارشنبه آخر سال و احتمال گرایش دانش آموزان به استفاده از مواد محترقه و منفجره و با توجه به حوادث و آسیب‌های وارد شده در سنوات قبل، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین به منظور ترویج فرهنگ ایمنی و پیشگیری از خسارات‌های جانی و مالی در بین مدارس شهر قزوین اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی و آگاه سازی در مورد خطرات استفاده از مواد محترقه کرد.

این مسئول اذعان کرد: در این برنامه تعداد پانزده نفر از کارشناسان و اساتید مجرب سازمان آتش نشانی از مورخه چهاردهم الی بیست و چهارم اسفندماه با حضور در مدارس شهر قزوین اقدام به آگاهسازی دانش آموزان در مورد خطرات چهارشنبه آخر سال کردند.

وی اضافه کرد: دراین دوره دانش آموزان توصیه‌های ایمنی آتش نشانان و نحوه استفاده از کپسول اطفاء حریق در مقابله با آتش سوزی‌های احتمالی را فراگرفتند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی بیان کرد: دانش آموزان با شعار «چهارشنبه سوری را به چهارشنبه سوزی تبدیل نکنیم» به کمپین «نه» به چهارشنبه سوری پیوستند و ضمن امضاء میثاق نامه تنظیم شده پیمان بستند از خرید و استفاده از مواد منفجره و محترقه خودداری کنند و کلیه توصیه‌های ایمنی و پیشگیرانه در چهارشنبه پایان سال را رعایت کنند.

وي خاطر نشان کرد: اميدواريم با کنترل بيشتر خانواده‌ها و بالا رفتن سطح ايمني عموم مردم شاهد باشيم که حتي يک مورد از شهروندان هم در جريان این مراسم دچار آسيب ديدگي و جراحت نشوند.

ذوالقدر همچنین از عموم شهروندان درخواست کرد: توصيه‌هاي ايمني را به کار گيرند و در زمان وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردي، با شماره 125 سازمان آتش نشاني تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان