۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ایجاد شغل و بهبود معیشت مردم نیازمند مدیران جهادی است
کد خبر: ۲۳۶۱۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ ساعت: ۹:۳۲ ↗ لینک کوتاه

حاجی بابایی در قزوین:

ایجاد شغل و بهبود معیشت مردم نیازمند مدیران جهادی است

حاجی بابایی عنوان کرد: ایجاد شغل و بهبود معیشت مردم نیازمند فرماندهان دوران جنگ است تا شرایط به وجود آمده را بهبود ببخشند.

ایجاد شغل و بهبود معیشت مردم نیازمند مدیران جهادی است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، حمیدرضا حاجی بابایی رییس فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی عصر روز گذشته(دوشنبه) در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت روز شهدا در مسجد الغدیر اظهار کرد: با وجود توطئه‌های دشمنان از جمله تحریم‌ها و جنگ تحمیلی، در برابر استکبار ایستادگی کردیم تا بتوانیم هدف مقدس حاکمیت قرآن و خط نورانی الهی را در سطح جهان پیاده کنیم.

وی با بیان اینکه هدف اصلی شهدا زنده نگه داشتن مکتب اهل بیت (ع) در دنیا بود، افزود: بعد از شهدا باید راه و آرمان‌های آن‌ها را ادامه دهیم تا به جهانیان ثابت کنیم که بر عهد و پیمان خود با شهدا وفاداریم.

وزیر سابق آموزش و پرورش در این مراسم به تشریح روند انقلاب اسلامی و سیر تحولات در کشورهای اسلامی منطقه پرداخت و گفت: در عراق، سوریه و لبنان توانستیم به برکت خون شهدا به جهانیان اثبات کنیم که با سلاح دین و اسلام می‌توان دشمنان را شکست داد.

وی ادامه داد: پیام حضرت زینب(س) امروز به الگویی برای جهانیان تبدیل شده تا جایی که می‌بینیم جریان اسلام آمریکایی در دنیا تبدیل به یک اسلام واقعی و عاشورایی شده است.

ملت ایران جریان انتخابات آمریکا را تحت الشعاع قرار داد

وی ادامه داد: ملت انقلابی ایران اسلامی جریان انتخابات آمریکا را تحت الشعاع خود قرار دادند و آمریکا به جایی رسید که درگیر اداره و رفع تشنجات داخلی خود شد.

حاجی بابایی تاکید کرد: ما از اول انقلاب تاکنون با وجود تمام مشکلاتی که در این مسیر داشتیم گام‌های خوبی برداشتیم و به صراحت می‌توان گفت حلقه وصل مردم و رهبری اهل بیت (ع) است.

وی تبعیت و اطاعت از رهبری را راس همه امور عنوان کرد و گفت: همه زیبایی‌هایی و ایستادگی‌هایی که ملت ایران در جنگ آفریدند به برکت پیروی از مقام معظم رهبری انقلاب بوده است.

وی ادامه داد: در خیلی از موارد مردم حضور خود را به اثبات رساندند؛ اما ما مسئولین و خواص؛ امام را فراموش کردیم و در مسیر پر فراز و نشیب دنیای امروز منحرف شدیم.

حاجی بابایی با اشاره به این نکته که حرف من یک حرف فراجناحی و گسترده تر از این حرف‌هاست، اضافه کرد: اشکالاتی که برخی از ما مسئولین گرفتار آن هستیم، همچون موریانه‌ای به درخت سبز و تنومند انقلاب افتاده و قصد دارد آن را نابود کند.

عده ای در داخل قطار انقلاب، پبچ و مهره های این نظام را از هم باز می‌کنند
وی ادامه داد: انقلاب پرنشاط اسلامی نیز امروز همچون قطاری است که عده‌ای بر آن سوار شده و از داخل پبچ و مهره های این نظام را از هم جدا می‌کنند.

حاجی بابایی تصریح کرد: عده ای بر این باورند که اگر نباشند مردم نمی‌توانند خود را اداره کنند؛ چرا مسئولان فکر می‌کنند باید حقوق و درآمد صد میلیونی داشته باشند، این همان اشرافی گری است که بارها و بارها رهبر معظم انقلاب برای ان تذکر دارند.

وزیر سابق آموزش و پرورش تاکید کرد: ۶ ماه است که در جریان حقوق‌های نجومی خون می‌خوریم تا سقفی برای آن تعیین کنیم؛ اما همچون کبوتری شده که هر بار پر می‌گیرد، برخی آن را هدف قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: تا صحبت از حقوق‌های نجومی می‌شود، ادعا می‌کنند که نباید با نخبگان اینگونه رفتار کرد؛ اما سوال من اینجاست، دفاع مقدس را چه کسی اداره کرد؟ همان نخبگانی مدیریت کردند که می‌توانستند با کمترین هزینه یک شهر را اداره یا یک وزارتخانه را هدایت نمایند.

این مسئول گفت: مشکل عمده ما در جربان حقوقی‌بگیران اینجاست که عده ای اگر چاپخانه هم داشتند نمی‌توانستند این میزان اسکناس را چاپ و به درآمد کلان برسند.

وی افزود: خطر دیگری که در این زمینه مواجه هستیم این است که عده ای در این مسئله رای به تفسیر خود می‌دهند و می‌گویند؛ دریافت این حقوق‌ها چه ایرادی دارد و عده ای هم از موضع قدرت بر جریان نجومی بگیران وارد شده اند.

ایجاد شغل و بهبود معیشت مردم نیازمند فرماندهان دوران جنگ است

حاجی بابایی تاکید کرد: عده ای هم در این مملکت هستند که بی هیچ نام و نشانی، خالصانه و صادقانه کار می‌کنند؛ عملکرد تمامی مسئولین از سال آینده باید در یک ویترین شیشه ای در معرض عموم قرار گیرند.

وی ادامه داد: طبق ماده ۳۵ در کمیسیون تلفیق برنامه ششم مجلس، مسئولان ارشد نظام باید هر چه دریافت می‌کنند در این سامانه ثبت و ضبط شود و مردم در جریان آن قرار گیرند.

وزیر اسبق آموزش و پرورش تاکید کرد: جمهوری اسلامی یک شجره طیبه است و نباید هر کار ناصحیحی در آن به نام شهیدان و رهبری تمام شود.

وی با تصریح به اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست، ادامه داد: نیازمند یک حرکت سیستماتیک هستیم تا آنچه راه امام و رهبری است تحقق یابد.

حاجی بابایی با بیان اینکه پایه اقتصادی مملکت ما بر مبنای اقتصاد مقاومتی است، یادآوری کرد: این مملکت نیاز به کار و رونق اجتماعی دارد زیرا به اندازه کافی منابع داریم.

این مقام مسئول افزود: ایجاد شغل و بهبود معیشت مردم نیازمند فرماندهان دوران جنگ است تا شرایط به وجود آمده را بهبود ببخشند.

وزیر سابق آموزش و پرورش ادامه داد: ملت ایران باید یکپارچه شوند و مسئولان باید صادقانه با مردم رفتار کنند چراکه کارها با حرف و شعار پیشرفت نمی‌کند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: همه باید مثل یک سیل خروشان و باران بر این مملکت بباریم تا شوره زارها شسته شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان