۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین برخی تحرکات برای گرانی مواد پروتئینی و گوشت خنثی شد
کد خبر: ۲۳۶۱۰۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ ساعت: ۸:۵۰ ↗ لینک کوتاه

دادستان قزوین:

برخی تحرکات برای گرانی مواد پروتئینی و گوشت خنثی شد

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از اجرای اقداماتی در جهت خنثی سازی تحرکات برخی برای افزایش و گرانی مواد پروتئینی و گوشتی خبرداد.

برخی تحرکات برای گرانی مواد پروتئینی و گوشت خنثی شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی دادستان قزوین عصر روز گذشته(دوشنبه) در نشست شورای مسئولان قضایی استان بیان کرد: اجرای طرح کاداستر در ثبت اسناد و املاک استان را باید گامی جدی و بلند در جهت تثبیت مالکیت مردم و شفاف سازی امور و تسهیل در ارائه خدمت به مردم دانست.

وی با اشاره به موضوع چهارشنبه آخرسال ادامه داد: چهارشنبه آخر سال در نگاه بسیاری از مردم ما فرصتی برای صلحه رحم، دید و بازدید و شب نشینی و در مجموع زمانی برای فراغت از کار و زندگی و کنار خانواده بودن و گذراندن فرصت‌ها به شادی است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اضافه کرد: با کمال تأسف دشمنان این نظام با نگاه‌های خصمانه و برخی از ساده لوحان در داخل در کج راهه ای به دنبال فرصت سوزی شادی‌های مردم هستند.

وی افزود: دستگاه قضا به ضابطان دستگاه قضایی این یادآوری را داشته است که باید چهارشنبه آخر سال نیز همچون روزهای دیگر سال فضای زندگی مردم آرام باشد، تا عموم مردم بتوانند در کنار خانواده به گذران زندگی و لحظات شاد خود بپردازند.

صادقی نیارکی تصریح کرد: البته مأموریت دیگر مسئولان امنیت استان این است که اجازه ندهند برخی به موج سواری بپردازند و با برپایی آتش‌های عامدانه و انفجارهای خاص، آرامش جامعه را خدشه دار کنند.

وی اعلام کرد: جمهوری اسلامی گردنه‌های سختی همچون هشت سال دفاع مقدس، ترورها، تحریم‌ها و فتنه‌ها را به خود دیده و امروز همچون پولادی آبدیده شده است و این سختی‌ها جز برای ایجاد زندگی عالمانه، شرافتمندانه، آزاد، شاد و سرشار از مهر در سایه اسلام نبوده است.

این مسئول قضایی با اشاره به برخی از پرونده‌های مهم در استان گفت: برخی درصدد بودند تا با ایجاد دست اندازهایی در جهت افزایش قیمت گوشت و پروتئین تحرکاتی داشته باشند که با هماهنگی مسئولان ذیربط و اقدام لازم، این تحرکات جلوگیری و خنثی شد.

وی یادآورشد: در خصوص وضعیت کالاهای مختلف شب عید انتظار این بود که بهتر عمل می‌شد چراکه مردم در شرایط سختی زندگی می‌کنند و ما مسئولان باید خود را همواره خادم و مدیون مردم بدانیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان