۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین برخورد شدید پلیس با خاطیان در چهارشنبه سوری/ دستگیرشدگان تا پایان نوروز در بازداشت می‌مانند
کد خبر: ۲۳۶۱۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ ساعت: ۸:۳۶ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین اعلام کرد:

برخورد شدید پلیس با خاطیان در چهارشنبه سوری/ دستگیرشدگان تا پایان نوروز در بازداشت می‌مانند

فرمانده انتظامی قزوین با اعلام اشد برخورد پلیس با خاطیان در چهارشنبه سوری، اعلام کرد: هر کس در چهارشنبه آخر سال دستگیر شود، تا پایان تعطیلات عید در بازداشت می‌ماند.

برخورد شدید پلیس با خاطیان در چهارشنبه سوری/ دستگیرشدگان تا پایان نوروز در بازداشت می‌مانند
سردار مهدی محمودی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره اقدامات پلیس برای چهارشنبه آخر سال، ابراز کرد: نیروی انتظامی قزوین برای پیش گیری از حوادث تلخ چهارشنبه سوری، میزان زیادی از مواد محترقه را کشف و ضبط نموده است.

وی افزود: مواد محترقه عمدتا قاچاق هستند و از کشورهای شرقی وارد ایران می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان اعلام کرد: در سال 95 کشف انواع مواد محترقه پرخطر هزار و 503 درصد افزایش و کشف مواد محترقه کم خطر 22 درصد افزایش داشته است.

وی یادآور شد: پلیس جلسات مختلفی را با اصناف مربوط به مواد شیمیایی یا احتراقی برگزار کرده است تا این اصناف مواد شیمیایی که می توان از آن مواد محترقه ساخت را در اختیار هر کسی قرار ندهند.

محمودی تاکید کرد: نیروی انتظامی در آخرین چهارشنبه سال 95 با خاطیان و افراد هنجار شکن به شدت برخورد خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: باتوجه به طرح ویژه پلیس برای این شب، برای برخی خیابان ها محدودیت رفت و آمد اعمال خواهد شد.

این فرمانده انتظامی خاطرنشان کرد: با افرادی که رفت و آمدهای بدون هدف یا به اصطلاح دور دور در شهر داشته باشند، قاطعانه برخورد و ماشین آن ها متوقف خواهد شد.

با رفتارهای خشن به شدت برخورد می‌شود

وی با اشاره به برخی رفتارهای هنجارشکنانه در این شب، عنوان کرد: بااشخاصی که رفتارهای خشن و یا مزاحمت برای دیگران داشته باشند بسیار با شدت برخورد می‌شود و این افراد به مراجع قضایی معرفی می‌شوند که ممکن است تا پایان تعطیلات در بازداشت بمانند.

محمودی خطاب به اولیا گفت: پدران و مادران سعی کنند در این شب در کنار فرزندان خود باشند و مستقیما آنها را کنترل کنند، همچنین نسبت به پولی که به فرزندان پرداخت می‌کنند، در این شب با حساسیت بیشتری برخورد کنند تا مبادا این پول در راه های خطرناک هزینه شود.

وی اظهار کرد: با کمپین‌های متعددی که بعد از حادثه پلاسکو تشکیل شد، امیدواریم مردم به احترام شهیدان آتش نشان، چهارشنبه سوری بی خطری را برگزار کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین در پایان از همه مردم استان خواست که چهارشنبه آخرسال بدون حادثه و بدون حوادث تلخ برپا کنند.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان