۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اجرای حکم اعدام دو تن در زندان مرکزی قزوین
کد خبر: ۲۳۶۰۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ ساعت: ۱۶:۳۸ ↗ لینک کوتاه

امروز صورت گرفت؛

اجرای حکم اعدام دو تن در زندان مرکزی قزوین

امروز حکم اعدام برای یکی از قاچاقچیان مواد مخدر و هم چنین یک قاتل به اتهام‌ قصاص نفس اجرا شد.

اجرای حکم اعدام دو تن در زندان مرکزی قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، بر اساس آراء صادره صبح امروز(دوشنبه) حکم اعدام برای یکی از قاچاقچیان مواد مخدر و هم چنین یک قاتل به اتهام‌ قصاص نفس اجرا شد. 

در راستای تحقق و اجرای اهداف دستگاه قضایی مبنی بر برخورد جدی با توزیع کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر که باعث انحراف جوانان این مرز و بوم و متلاشی شدن کانون خانواده‌ها شده، رضا ۳۱ ساله اهل رودسر به اتهام نگهداری ۴۰۰ گرم هروئین و ۸۹۰ گرم مواد روان‌گردان شیشه از سوی شعبه دوم دادگاه انقلاب اسلامی قزوین و تایید شعبه سی و هشتم دیوان عالی کشور و موافقت ریاست معظم قوه قضاییه صبح امروز در محوطه زندان مرکزی قزوین به دار مجازات آویخته شد.

همچنین در اعدامی دیگر مهدی نام داشت که به اتهام قتل عمدی یکی از بستگانش به دلیل سوء ظن با اسلحه مرتکب قتل و سپس جسد مقتول را با بنزین به آتش کشیده بود.

پس از طرح و تکمیل پرونده در شعبه ششم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب قزوین، پرونده با صدور کیفر خواست به شعبه دوم دادگاه کیفری استان ارسال و با صدور حکم قصاص نفس و تایید در شعبه بیست و چهارم دیوان عالی کشور و با استیذان از محضر ریاست محترم قوه قضاییه سحرگاه یوم جاری حکم اعدام در محوطه زندان مرکزی قزوین به اجرا درآمد. 

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان