۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین الریان قطر- پرسپولیس ایران؛ آتش‌بازی سرخپوشان در چهارشنبه سوری
کد خبر: ۲۳۵۸۸۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

الریان قطر- پرسپولیس ایران؛ آتش‌بازی سرخپوشان در چهارشنبه سوری

تیم فوتبال پرسپولیس در سومین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا در شب چهارشنبه‌ سوری میهمان تیم الریان قطر است.

الریان قطر- پرسپولیس ایران؛ آتش‌بازی سرخپوشان در چهارشنبه سوری

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، آخرین بازی سال پرسپولیس در آخرین سه‌شنبه سال ساعت 19 به وقت تهران در قطر برگزار می‌شود. سرخپوشان پایتخت در شب چهارشنبه‌سوری به مصاف تیم الریان قطر می‌رود. پرسپولیس که در لیگ برتر مقتدرانه در صدر جدول قرار دارد در لیگ قهرمانان آسیا هم به دنبال دومین بردش است تا اقتدارش را در آسیا هم به رخ حریفان بکشاند. سرخپوشان در دیدار قبلی با تیم الوحده امارات در یک مسابقه پرهیجان 3 بر 2 به پیروزی رسیدند. اکنون پرسپولیس باید به  مصاف تیم الریان قطری می‌رود که میشایل لادروپ آن را هدایت می‌کند. 

شاید بتوان دیدار الریان و پرسپولیس را پیش‌بازی مسابقه ایران و قطر در فرودین 96 دانست. پرسپولیس 8 ملی پوش دارد و تیم الریان هم با داشتن 5 بازیکن تیم ملی اسکلت اصلی تیم ملی قطر را تشکیل می‌دهد با این حال الریان در لیگ قطر در رده سوم جدول است. در لیگ قهرمانان هم با یک برد و یک باخت در رده سوم جدول گروه قرار دارد.

پرسپولیسی‌ها می‌خواهند در آخرین بازی سال و در شب چهارشنبه‌سوری عیدی خوبی به هواداران شان بدهند و با پیروزی به استقبال عید نوروز بروند.

پرسپولیس در صورت پیروزی در این بازی می‌تواند همچنان شانه‌به شانه الهلال پیش برود و در صورت لغزش این تیم به صدر جدول هم برسد.( AFC به دلیل تساوی الهلال با پرسپولیس که بازی خانگی شاگردان برانکو محسوب می‌شد این تیم را در صدر جدول قرارداده و پرسپولیس در رده دوم است.)

الریان قطر سه بازیکن خطرناک دارد. سباستین سوریا، تاباتا و گارسیا مثلث هجومی تیم قطری را تشکیل می‌دهند. گارسیا بازیکن اسپانیایی است که سابقه بازی در بارسا هم دارد با این حال جوانان ایرانی هم از نظر فنی و تکنیکی در آسیا بهترین هستند و سرخپوشان ایرانی در بازی با الریان هم می‌توانند یکبار دیگر توانایی‌هایشان را به رخ باشگاه‌های پولدار حوزه خلیج صبح قزوین بکشند.

دیگر دیدار این گروه نیز در امارات بین الوحده و الهلال ساعت 18 و 45 دقیقه برگزار می‌شود.

جدول گروه D

1- الهلال عربستان 4 امتیاز

2- پرسپولیس 4 امتیاز

3- الریان قطر 3 امتیاز

4- الوحده قطر بدون امتیاز

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان