۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تا ۴۸ ساعت‌ آینده وضعیت طلب ما از پرسپولیس مشخص می‌شود/ به کاشانی گفتیم نیازی به صدقه نداریم
کد خبر: ۲۳۵۸۰۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

تا ۴۸ ساعت‌ آینده وضعیت طلب ما از پرسپولیس مشخص می‌شود/ به کاشانی گفتیم نیازی به صدقه نداریم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: امروز به دیدار مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان رفتیم و قرار شد تا ۴۸ ساعت آینده به ما خبر دهند که چه زمانی به پول‌مان خواهیم رسید.

تا ۴۸ ساعت‌ آینده وضعیت طلب ما از پرسپولیس مشخص می‌شود/ به کاشانی گفتیم نیازی به صدقه نداریم

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، تعدادی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس که سال‌ها در تیم‌های پایه این باشگاه فعالیت کرده بودند بعد از چند سال هنوز نتوانستند حق و حقوق خود را از این باشگاه بگیرند و به همین دلیل امروز بهروز سلطانی، سعید نعیم آبادی، رحیم یوسفی، دکتر قربانی، نجم‌الدین بخشی، مرتضی فنونی‌زاده و ... به وزارت ورزش رفتند تا بتوانند در نهایت به حقوق خود برسند.

بهروز سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در این خصوص گفت: امروز ما همگی به وزارت ورزش رفتیم و  با آقای برانوش نیک‌بین مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفت‌وگو کردیم و او هم برخورد بسیار گرمی با ما داشت که همگی ما و سابقه ما را می‌شناخت که این موضوع برای ما بسیار جالب بود که یک مدیر وزارت ورزش اینقدر ورزشی است که پیشکسوتان کشورش را به خوبی می‌شناسد. او برخورد بسیار خوبی با ما داشت که ما از همین طریق از آقای نیک‌بین تشکر می‌کنیم. 

وی ادامه داد:‌در جریان این جلسه با آقای جعفر کاشانی که استاد و پیشکسوت ما است تلفنی صحبت کردیم و او گفت که مبلغ 15 میلیون تومان فراهم کرده تا به ما پیشکسوتان بدهد. ما از آقای کاشانی تشکر می‌کنیم که زحمت کشیده اما آیا 15 میلیون تومان برای هفت هشت نفر که همگی داماد و عروس داریم پول کافی است؟ 

سلطانی خاطرنشان کرد: من از آقای کاشانی می‌پرسم که اسم این پول چیست؟ آیا این پول صدقه است یا اینکه بخشی از قرارداد ما به حساب می آید؟ به هر حال این پول یک اسمی دارد و ما باید بدانیم که این پول چیست و به چه عنوان قرار است به ما داده شود. به آقای کاشانی هم گفتیم که نیازی به صدقه نداریم و حقوق خودمان را می‌خواهیم. با این همه آقای نیک‌بین قرار شد تا 48 ساعت آینده و پس از صحبت با علی اکبر طاهری به ما اطلاع دهد که تکلیف ما و حق و حقوقمان چه خواهد شد آن هم در حالیکه کمیته انضباطی هم به نفع ما رأی داده است.

انتهای پیام/ر

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان