۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین پخش۸۱ عنوان برنامه تولیدی و تامینی در نوروز ۹۶
کد خبر: ۲۳۵۷۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ ساعت: ۹:۴۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین اعلام کرد:

پخش۸۱ عنوان برنامه تولیدی و تامینی در نوروز ۹۶

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین بیان کرد: مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین بیان کرد: در نوروز سال ۹۶ صدا و سیمای مرکز قزوین با بیش از ۸۱ عنوان برنامه تولیدی و تامینی در خدمت مردم شریف استان است.

 پخش۸۱ عنوان برنامه تولیدی و تامینی در نوروز ۹۶
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ ابوالفضل معصومی فر مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین عصر روز گذشته(شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در این اداره کل اظهار کرد: نوروز باستانی فرصت مناسبی است که در ابتدای سال رسانه استانی قزوین پیام‌های محتوایی مناسبی متناسب با فرهنگ بومی استان به هموطنان ارائه کند.

وی در ادامه افزود: در سال جاری تعطیلات نوروزی زودتر از سال‌های گذشته آغاز می‌شود و ما از 25 اسفندماه شاهد شروع تعطیلات هستیم؛ صدا و سیمای مرکز قزوین از این تاریخ تا 17 فروردین به طور روزانه برنامه‌های متنوعی برای هموطنان تدارک دیده است.

این مسئول ادامه داد: در نوروز سال 96 سیمای مرکز قزوین با بیش از 30 عنوان برنامه تولیدی و تامینی همچنین در حوزه صدا نیز با بیش از 51 عنوان برنامه تولیدی و تامینی در خدمت مردم شریف استان است.

وی اضافه کرد: رادیو قزوین در ایام نوروز با ویژه برنامه‌های «صدای بهار» و «گلباران» صبح و عصر مخاطبان را همراهی خواهد کرد.

معصومی فر بیان کرد: سیمای مرکز قزوین هم شب‌های نوروز با ویژه برنامه «بهارآمد» میزبان مردم خوب استان خواهد بود.

وی اذعان کرد: برای لحظه تحویل سال هم رادیو قزوین ویژه برنامه «آب و آینه» و سیمای مرکز قزوین هم ویژه برنامه «نوبهار» را به ترتیب به مدت 240 و 150 دقیقه بصورت زنده برای مخاطبان پخش خواهند کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین عنوان کرد: خبر مرکز قزوین هم در نوروز 95 گزارش‌های ویژه تولیدی ـ خبری با محوریت معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری و فرهنگی استان را در دستور کار خواهد داشت تا مسافران نوروزی و گردشگران بیش از پیش با این ظرفیت‌ها آشنا شوند.

وی تصریح کرد: محوریت برنامه‌های نوروزی صداوسیمای مرکز قزوین متشکل از بخش‌های مختلفی است که گفتگو با مسافران نوروزی، گفتگو با شهروندان قزوینی، تبیین شعار سال، توصیه‌های بهداشتی و سلامت در ایام نوروز، بسته‌های صوتی شامل نوروز خوانی، یادنامه شهدا و ارتباط‌های تلفنی با مراکز استان‌ها از جمله مهمترین بخش‌های این برنامه‌ها است.

وی بیان کرد: صداوسیمای مرکز قزوین در ویژه برنامه‌های نوروزی خود که بصورت زنده پخش می‌شوند؛ گزارش‌های متعددی از فعالیت‌های این دستگاه‌ها که در ایام نوروز دارای کشیک هستند؛ تهیه و پخش می‌کند.

معصومی فر ابراز کرد: ویژه برنامه‌های «صدای بهار» و«گلباران» به ترتیب از ساعت 10 تا 12 و 17:30 تا 1930 در ایام نوروز از رادیو قزوین و ویژه برنامه «بهارآمد» هم از ساعت 21:30 تا 22:45 از سیمای مرکز قزوین پخش می‌شوند.

وی با اشاره به برنامه‌های تولیدی این مرکز گفت: در طول ایّام نوروز هر روز دو سریال" ما فرشته نیستیم" از ساعت ٢٠ و ٤٥ دقیقه و سریال "ساختمان پدر" از تولیدات مرکز قزوین ساعت ٩ صبح از سیمای مرکز قزوین پخش خواهد شد.

این مسئول افزود: برنامه طنز تأمینی که تولید شبکه نسیم است، ساعت ١٧ هر روز و همچنین مستند" من نباید زنده باشم"هر روز ساعت ١٧و ٣٠ دقیقه روی آنتن سیما می‌رود.

وی یادآور شد: برنامه‌های روزی روزگاری قزوین، طنز شکر آباد، مشق، گلخونه، بچه‌های خادم، تا شکفتن و شگفتی‌ها از مهمترین برنامه‌های تأمینی سیمای مرکز قزوین در ایام نوروز است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین بیان کرد: در حوزه صدا هم این مرکز با ٥١ برنامه به استقبال نوروز می‌رود که برنامه های دلنوازان، ورثه ی خان بابا، مشاهیر، تحفه، گنجینه، قند و عسل، قند پارسی، گلستان حکمت، چراغ مطالعه، شنیدنی‌های تاریخ و سفرنامه از جمله مهمترین این برنامه‌ها خواهند بود.

وی در پایان گفت: در این ایام معاونت اطلاعات و اخبار تنها یک بخش خبری ساعت 20 را خواهد داشت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان