۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ابراهیم‌زاده; بنیادکار را با اسکولاری بردم/ بازیکنان ذوب‌آهن افسردگی بازی گرفته‌اند
کد خبر: ۲۳۵۶۹۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ابراهیم‌زاده; بنیادکار را با اسکولاری بردم/ بازیکنان ذوب‌آهن افسردگی بازی گرفته‌اند

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: تیم بنیادکار ازبکستان را با حضور اسکولاری مربی سرشناس برزیلی دو بار شکست دادم.

ابراهیم‌زاده; بنیادکار را با اسکولاری بردم/ بازیکنان ذوب‌آهن افسردگی بازی گرفته‌اند

منصور ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در مورد دیدار روز دوشنبه با فولاد یزد گفت: نباید تصور کنیم که این بازی بسیار آسان است. لیگ یک به وضعیتی رسیده که مسابقه با همه تیم‌ها در آن سخت است، همین تیم فولاد یزد هفته گذشته تیم صدرنشین سپیدرود را در رشت متوقف کرد. یزدی‌ها در بیرون از خانه خیلی خوب بازی می‌کنند. بازی با تیم‌های پایین جدول که برای سقوط نکردن می‌جنگند، خیلی سخت است. بازی با تیم‌های بالای جدول که به دنبال حفظ رتبه‌شان هستند،‌دشوار است. در لیگ یک حتی بازی با تیم‌های میانه جدول که استرس ندارند هم کار دشواری است.

سرمربی اسبق ذوب‌آهن در مورد تیم بنیادکار حریف روز دوشنبه ذوب‌آهن در آسیا، گفت: زمانی که بنیادکار اسکولاری سرمربی سرشناس برزیلی را در اختیار داشت و بازیکنانی مثل ریوالدو را داشت، دو بار شکست دادم. هم در اصفهان و هم در ازبکستان بنیادکار را بردیم. برد ما در ازبکستان اولین برد باشگاهی در این کشور بود و پس از آن تیم‌های دیگر ایرانی هم در این کشور پیروز شدند. فوتبال بنیادکار را در این اواخر ندیده‌ام اما این تیم ظاهراً قدرت گذشته را ندارد و سرمایه‌گذاری در فوتبال ازبکستان زیاد نیست که جباروف برای بازی به ایران می‌آید.

وی افزود: در گذشته رئیس جمهور ازبکستان و فرزندش در تیم بنیادکار سرمایه‌گذاری خوبی کرده بودند. ذوب‌آهن تیم منسجم و خوبی است که با تلاش مسئولان باشگاه و مدیریت کارخانه که حمایت خوبی از تیم انجام می‌دهد و همچنین کادر مربیگری جوانش خوب کار می‌کند. البته ذوب‌آهن یک تیم آبدیده در آسیاست و اگر آرامش داشته باشد و ریکاوری مناسبی هم قبل از بازی بکند، می‌تواند پیروز شود.

ابراهیم‌زاده در مورد اینکه سرمربی ذوب‌آهن معتقد است تیم چهارم جدول بحرانی ندارد اما این تیم 4 شکست متوالی داشته، گفت: بله، تیمی که در رده چهارم جدول است بحرانی ندارد، اما 4 باخت متوالی یک هشدار است که باید جدی گرفته شود. شاید اگر این باخت‌ها نبود ذوب‌آهن در رتبه‌ای بالاتر از چهارمی قرار داشت و نزدیک پرسپولیس بود. به هر حال ذوب‌آهن توانسته رتبه چهارم جدول را حفظ کند.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در مورد اینکه چرا ذوب‌آهن بعد از 10 برد متوالی به یکباره 4 باخت پشت سرهم می‌آورد، اضافه کرد: یکی از دلایل این مسئله می‌تواند افسردگیِ بازی بازیکنان تیم ذوب‌آهن باشد. وقتی بازیکنان مدام بازی می‌کنند از نظر روحی خسته می‌شوند و شاید بهتر باشد که جابجایی‌هایی در ترکیب تیم صورت بگیرد. کاری که پرسپولیس آن را انجام می‌دهد، گاهی اوقات حتی تغییر پست بازیکن می‌تواند برای او احساس مسئولیت جدیدی بیاورد. افسردگی بازی بازیکنان در فوتبال پیش می‌آید. وجود یک روانشناس در کنار تیم می‌تواند در این مورد کمک‌کننده باشد.

وی تصریح کرد: اتفاقی که برای رضا شربتی در سیاه‌جامگان افتاد و همه آن را دیدند نمونه‌ای از این شرایط است. آن مدافع مات شد، برای مهاجمان هم گاهی اوقات پیش می‌آید که مات شوند و نتوانند فرصت‌های خوب گلزنی را به گل تبدیل کنند. گاهی اوقات بازیکن تمرکزش به هم می‌خورد و با تأخیر عکس‌العمل نشان می‌دهد. برای مردم عادی هم گاهی اوقات پیش می‌آید که شما دوست‌تان را در خیابان می‌بیند و او به شما سلام می‌کند اما شما متوجه او نمی‌شوید.

انتهای پیام/ک

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان