۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین آسیب‌دیدگی ۹۲ تن در حوادث چهارشنبه سوری سال گذشته
کد خبر: ۲۳۵۶۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ ساعت: ۱۵:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیر بیمارستان شهید رجایی قزوین اعلام کرد:

آسیب‌دیدگی ۹۲ تن در حوادث چهارشنبه سوری سال گذشته

مدیر بیمارستان شهید رجایی قزوین گفت: سال گذشته از ۹۲ تن آسیب‌دیده حوادث چهارشنبه سوری، ۶۴ نفر به بیمارستان شهید رجایی مراجعه کردند که ۱۷ نفر آنها بستری شده و مابقی به صورت سرپایی درمان شدند.

آسیب‌دیدگی ۹۲ تن در حوادث چهارشنبه سوری سال گذشته
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، محسن ادهمی مدیر بیمارستان شهید رجایی قزوین در نشست خبری که پیش از ظهر امروز(شنبه) در سالن جلسات دانشکده پرستاری قزوین به مناسبت تشریح اقدامات صورت گرفته برای چهارشنبه آخر سال برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی قزوین، مرکز تروپا و حوادث قزوین و تنها مرکز سوختگی استان است همه بیماران به جز آسیب دیدگان چشم به این بیمارستان مراجعه می‌کنند.

وی افزود: سال گذشته از ۹۲ تن آسیب‌دیده حوادث چهارشنبه سوری، ۶۴ نفر به بیمارستان شهید رجایی مراجعه کردند که ۱۷ نفر از آنها بستری شده و مابقی به صورت سرپایی در اورژانس اقدامات لازم را دریافت کردند.

مدیر بیمارستان شهید رجایی قزوین خاطرنشان کرد: هرسال از روز چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات نوروز در آماده‌باش هستیم امسال نیز همچون سنوات گذشته از روز چهارشنبه با هماهنگی صورت گرفته ۴ تیم جراحی متشکل از گروه جراحی ارتوپدی، مغز و اعصاب، سوختگی و ترمیمی و گروه جراحی عمومی در بیمارستان مستقر هستند.

ادهمی تصریح کرد: ۶۰ تخت فعال اورژانس برای شب چهارشنبه سوری آماده‌باش است البته امیدواریم که شاهد وقوع هیچ حادثه‌ای نباشیم اما با همه ظرفیت آمادگی درمان مصدومان و ارائه خدمات لازم به بیماران استان را داریم.

در ادامه نماینده سازمان هلال احمر استان قزوین در این نشست بیان کرد: هلال احمر استان در بحث چهارشنبه آخر سال پشتیبان دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس و آتشنشانی است به عبارتی آمبولانس‌های هلال احمر از طریق اکیپ‌های امدادی در محورهای پرخطر تعیین شده در آماده باش خواهند بود.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان