۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین گلف‌بازان نفت و گاز مسجدسلیمان قهرمان شدند
کد خبر: ۲۳۵۵۱۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

گلف‌بازان نفت و گاز مسجدسلیمان قهرمان شدند

شانزدهمین دوره مسابقات گلف جام مرحوم حسین‌پور برگزار شد.

گلف‌بازان نفت و گاز مسجدسلیمان قهرمان شدند

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف شانزدهمین دوره مسابقات یادواره مرحوم شهباز حسین پور، گلف‌باز فقید و برجسته کشور با حضور 17 تیم از استان های سراسر کشور برگزار و با شناخت نفرات برتر پایان یافت.

این دوره از مسابقات با حضور تیم های نفت و گاز مسجدسلیمان، ملی حفاری اهواز، سورتمه اهوازو تیم های استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، یزد، قم، چهارمحال و بختیاری و لرستان برگزار و گلف‌بازان طی 2 روز به مصاف یکدیگر رفتند.

در پایان این رقابت ها و در کسب مقام تیمی، نفت و گاز مسجدسلیمان عنوان نخست مسابقات را به خود اختصاص داد، تیم ملی حفاری اهواز به عنوان دومی رسید و تیم سورتمه اهواز بر روی سکوی سوم این رقابت‌ها قرار گرفت.

در کسب نتایج انفرادی نیز حمیدرضا شهنی اول شد، عباس قنبری به عنوان دومی رسید و حمیدرضا شینی عنوان سومی این رقابت ها را از ان خود کردند.

گفتنی است در مراسم اختتامیه کاپ و حکم و مدال تیم‌های اول تا سوم لیگ برتر سال 95 با حضور ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان و جمعی از مسولان شهرستان و پیشکسوتان گلف کشور اهدا شد.

همچنین در این مراسم از کمیته فنی مسابقات آقایان قلیزاده، بهداروند، موسوی، نصیری، مولایی و بهادری بودند و از همکاری و تلاشهای هیات گلف خوزستان و هیات گلف مسجدسلیمان و شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان از سوی سعیدی رییس فدراسیون گلف تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان