۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین مسئولان برای رفع بیکاری و مشکلات اقتصادی اقدام اساسی انجام دهند
کد خبر: ۲۳۵۴۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ ساعت: ۸:۷ ↗ لینک کوتاه

گزیده‌ای از مهمترین بیانات ائمه جمعه استان:

مسئولان برای رفع بیکاری و مشکلات اقتصادی اقدام اساسی انجام دهند

در گزیده‌ای از مهمترین بیانات ائمه جمعه استان قزوین آمده است: برای رفع مشکلات اقتصادی، جلب رضایت مردم و رفع بیکاری مسئولان باید در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی گام بردارند.

مسئولان برای رفع بیکاری و مشکلات اقتصادی اقدام اساسی انجام دهند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، مهمترین بیانات ائمه جمعه استان قزوین را در این خبر می‌خوانید:

آیت‌الله اسلامی امام جمعه تاکستان به دیدار نمایندگان مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری اشاره و اعلام کرد: در این دیدار معظم له از مسئولان خواستند به مسائل اقتصاد مقاومتی توجه تا مردم در زندگی رونق اقتصادی را احساس کنند.

حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه شهر آبیک با تسلیت وفات حضرت ام‌البنین(س) و گرامیداشت روز مادران و همسران شهدا بیان کرد: ما هر چه داریم از ایثار و فداکاری شهیدان است و ما باید قدردان خانواده‌های شهدا باشیم.

حجت‌الاسلام زرینه امام جمعه بویین‌زهرا گفت: علی‌رغم تلاش‌های انجام شده در طرح اقتصاد مقاومتی می‌توان با سعی، پشتکار و گام برداشتن در این مسیر مشکلات اقتصادی و معضل بیکاری را برطرف کرد.

امام جمعه الوند حجت‌الاسلام طهماسبی با اشاره به اینکه در آستانه چهارشنبه آخر سال قرار داریم گفت: باید از انجام کارهایی که موجب آزار دیگران است پرهیز شود.

حجت‌الاسلام هاشمی امام جمعه شهر آوج نیز اظهار داشت: روز بزرگداشت شهدا فرصتی برای ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید است.

در محمدیه حجت‌الاسلام موسوی موینی گفت: اردوهای راهیان نور ظرفیتی ارزنده و گرانقدر است که باید از این فرصت ارزشمند نهایت بهره‌گیری شود.

حجت‌الاسلام موسوی شالی امام جمعه شهر شال با قدردانی از مشارکت مردم در جشن نیکوکاری گفت: در ایام پایان سال باید زمینه‌ای فراهم شود تا با کمک بخشی از مشکلات نیازمندان رفع گردد.

خطیب نماز جمعه شهر اقبالیه حجت‌الاسلام فاطمیان با اشاره به 22 اسفند سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا از صبر و استقامت آنان قدردانی کرد.

امام جمعه شهر ارداق حجت‌الاسلام سعیدی به 20 اسفند روز راهیان نور اشاره و بیان کرد: دوران دفاع مقدس و مناطق عملیاتی ظرفیت عظیم فرهنگی و معنوی است و باید از آن بیشترین استفاده و بهره را برد.

در شهر خرمدشت حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه این شهر بیکاری، مشکلات اقتصادی و واردات بی‌رویه را از جمله مشکلات ذکر و بر برنامه‌ریزی برای حل آنها تاکید کرد.

حجت‌الاسلام حسینی در خطبه‌های نماز جمعه الموت خواستار فراهم کردن امکانات مورد نیاز برای ساخت پست 63 کیلوولت برق برای ایجاد شهرک صنعتی در این منطقه شد.

حجت‌الاسلام جعفری امام جمعه ضیاآباد هم در خطبه‌های نماز جمعه شهر بر دست گیری نیازمندان در آستانه سال نو تاکید کرد.

در شهر خاکعلی حجت‌الاسلام حسن لو بااشاره به سالگرد بمباران شیمیایی حلبچه خاطرنشان کرد: رژیم بعث عراق با بمب‌های شیمیایی اهدایی کشورهای غربی مردم مظلوم حلبچه را به خاک و خون کشید.

حجت‌الاسلام آقا حسینی امام جمعه شهر سگزآباد گفت: برای رفع مشکلات اقتصادی، جلب رضایت مردم و رفع بیکاری مسئولان باید در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی گام بردارند.

در دانسفهان حجت‌الاسلام انصاری امام جمعه این شهر افزود: یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران باید برای همیشه در جامعه زنده بماند و در بین نسل جوان نهادینه شود.

حجت‌الاسلام زارعی امام جمعه شهر اسفرورین اظهار داشت: ترفند جدید دشمن زیر سوال بردن ایران با طرح حقوق بشر است و بیانیه جدید در این خصوص بدون صداقت و راستگویی است.

در شهر نرجه حجت‌الاسلام خداوردی امام جمعه این شهر هم گفت: تربیت اخلاقی فرزندان و جوانان مرهون نقش بزرگ مادران و پدران در تربیت دینی آنان است.

امام جمعه شهر محمودآباد نمونه حجت‌الاسلام رشوندی نیز گفت: در ایام عید نوروز به فکر خانواده‌های نیازمند و بی بضاعت باشیم و از آنان دست گیری کنیم.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان