۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اوباما با تیپ جدید +عکس
کد خبر: ۲۳۵۲۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ ساعت: ۹:۵۱ ↗ لینک کوتاه

بعد از ۸ سال پوشیدن کت و شلوار رسمی؛

اوباما با تیپ جدید +عکس

بعد از ۸ سال طولانی ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا، باراک اوباما، روزهای فعلی را به استراحت می‌گذارند.

اوباما با تیپ جدید +عکس
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، بعد از ۸ سال طولانی ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا، باراک اوباما، روزهای فعلی را به استراحت می‌گذارند.
 درست یکروز بعد از اینکه دونالد ترامپ ،‌اوباما را به شنود تلفن‌هایش در  دوران تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری امریکا متهم کرد، رئیس جمهور سابق وقتی در حال ترک کردن گالری ملی هنر بود با یک کاپشن اسپرت چرم قهوه‌ای بر تن _ استایلی که نشانی از پایان عمر سیاسی او به عنوان رییس جمهور داشت _ توسط دوربین عکاسان شکار شد.

ظاهر فعلی باراک اوباما شاید برای مردمی که سال‌ها او را در یک کت و شلوار رسمی دیدند تازگی داشته باشد. به هر حال اوباما که اینروزها دیگر از زیر بار مسئولیت بیرون آمده با استایلی اسپرت و خب چه بسا همچنان حرفه‌ای در حالیکه به نظر می‌رسد تعطیلات بعد ریاست جمهوری‌اش هنوز به پایان نرسیده دیده می‌شود.

اوباما که بلافاصله بعد از ترک کاخ سفید تعطیلات خود را در کارائیب آغاز کرد در حالیکه کلاه برعکس به سر می‌گذاشت به زبان غیر مستقیم اعلام کرد خودش را از داستان‌های سیاسی کنار کشیده و حالا چه بسا مانند همه مردم دنیا به سرنوشت نامعلوم امریکا با ترامپ صرفا به عنوان یک شهروند فکر می‌کند. باراک اوبام درباره استفاده از کلاه اظهار نظر معروفی دارد که در آن می‌گوید: "اینجا یک قانون کلی وجود دارد. اگر شما رییس جمهور هستید پس چیزی به عنوان کلاه سرتان نمی‌گذارید چون شما هرگز با یک کلاه به اندازه کافی خوب به نظر نمی‌رسید"

اوباما با تیپ جدید +عکس

با همه این تفاسیر برداشتی که استایلیست‌ها از سبک ظاهری اینروزها باراک اوباما دارند همچنان خارج از میدان سیاست نیست هر چند اینبار با تعریفی متفاوت. به این ترتیب به نظر می‌رسد چنین پوشش‌هایی از طرف اوباما یک پیغام ویژه در بطن خود دارد. پیغامی که می‌گوید: او دیگر برای سیاست لباس نمی‌پوشد. شما چند سیاستمدار را سراغ دارید که این چنین کاپشن چرم به تن کنند؟

آنچه که در حال حاضر به نظر می‌آید این است که اوباما نه مثل یک سیاستمدار لباس می‌پوشد و نه رفتار می‌کند هر چند شاید همچنان از او توقع بروز واکنش‌های سیاسی وجود داشته باشد. او فعلا در حالت استراحت و ریکاوریست. جوابی به ادعاهای دونالد ترامپ نمی‌دهد و شاید هم لبخند به لب برای جانشین پر حاشیه خود همان سرنوشت شومی را متصور است که خیلی‌ها آن را پیش بینی کرده‌اند.



انتهای پیام/1404

منبع: جام جم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان