۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین معتادان متجاهر و کارتن خواب‌ها در استان جمع آوری می‌شوند
کد خبر: ۲۳۵۲۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ ساعت: ۸:۲۱ ↗ لینک کوتاه

معاون دادستان قزوین:

معتادان متجاهر و کارتن خواب‌ها در استان جمع آوری می‌شوند

معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین از استمرار جمع آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب از سطح شهر در راستای افزایش امنیت مردم در ایام نوروز خبرداد.

معتادان متجاهر و کارتن خواب‌ها در استان جمع آوری می‌شوند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام محسن کرمی معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین عصر روز گذشته(چهارشنبه) در کمیسیون جرائم خاص استان قزوین در سالن جلسات دادسرای قزوین اظهار کرد: در سال‌های اخیر آمار رو به رشد وجود معتادان متجاهر و خطرناک در سطح شهر باعث شد تا این موضوع به یکی از دغدغه‌های اصلی مردم بدل شود. 

وی در ادامه افزود: از این رو به پلیس‌های تخصصی دستور داده شد تا با هماهنگی مقام قضایی طرح جمع آوری معتادان در معابر اصلی و مناطقی که محل تجمع معتادان است با جدیت به اجرا درآید.

این مسئول ادامه داد: معتادان متجاهر که در سطح شهر حضور دارند، نمای خوبی را در شهر ایجاد نمی‌کنند که در این راستا در آستانه نوروز طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در قزوین عملیاتی شد.

وی تصریح کرد: طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر، پرخطر و کارتن خواب‌ها در سطح شهرستان قزوین به اجرا درآمد که معتادان جمع‌آوری شده در این خصوص در سه کمپ پذیرش و نگهداری شدند.

کرمی بیان کرد: معتادان بعد از گذراندن دوران درمان کمپی خود نیازمند مراقبت‌های پس از خروج نیز هستند تا بتوانیم درمان آنها را به درستی رصد و پیگیری کنیم.

معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین اعلام کرد: با توجه به اینکه برخی از معتادان خود را در دستگیری‌ها با نام‌های مختلف معرفی می‌کنند؛ از این رو برنامه‌هایی برای شناسایی آن‌ها پیش‌بینی شده تا از معرفی افراد با مشخصات مختلف جلوگیری شود.

وی عنوان کرد: تجربه سال‌های گذشته اثبات کرده است که جمع آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب‌ها علاوه بر اثرات مستقیم آن در زمینه کاهش مصرف و عرضه مواد مخدر و اعتیاد، در زمینه کاهش سرقت ها و افزایش سطح امنیت و آرامش مردم تأثیر بسزایی دارد.

معاون دادستان قزوین یادآورشد: موضوع جمع آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب‌ها باید جدی گرفته شود و دستگاه‌های مختلف امروز در این زمینه همکاری دارند که می‌توانیم این همکاری و هم افزایی را به نتایج گران‌بارتری بدل کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان