۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آتش‌سوزی در روستای کوچار/ یک آتش نشان مصدوم شد
کد خبر: ۲۳۵۲۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ ساعت: ۷:۵۹ ↗ لینک کوتاه

در شهرستان البرز رخ داد؛

آتش‌سوزی در روستای کوچار/ یک آتش نشان مصدوم شد

روستای کوچار شهرستان البرز دچار حریق شد که این حادثه با مصدومیت یکی از آتش نشانان همراه بود.

آتش‌سوزی در روستای کوچار/ یک آتش نشان مصدوم شد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ حسین پور مدیرعامل آتش نشانی الوند از حادثه آتش سوزی در روستای کوچال خبر داد و گفت: لوله‌های پلی اتیلن که برای آبیاری تحت فشار در زمین‌های این روستا در حال نصب بود، دچار آتش سوزی شد.
 
وی ادامه داد: برای نصب لوله‌های پلی اتیلن که به هدف آبیاری تحت فشار زمین‌های کشاورزی روستائیان بود؛ از اعتبارات دولتی استفاده شده که در مراحل آماده سازی نصب این لوله‌ها به علل نا معلومی آتش سوزی شکل گرفت و خساراتی را وارد آورده است.

این مسئول اضافه کرد: حادثه آتش سوزی در روستای کوچال راس ساعت ۲۱:۱۳دقیقه  سه شنبه شب به اداره آتش نشانی شهر الوند اعلام شد و در ساعت ۲۱:۲۵دقیقه آتش نشان‌ها به محل حادثه رسیدند؛ با اینکه منطقه مذکور خارج از خدمات آتش نشانی الوند بود.
 
وی ادامه داد: در این حادثه یکی از آتش نشان‌ها مصدوم شد که هم اکنون در وضعیت خوبی به سر می‌برد و پایان این عملیات راس ساعت ۲۱:۴۹ دقیقه سه شنبه شب بود که حریق کاملا خاموش شد.

مدیرعامل آتش نشانی الوند یادآور شد: لوله‌های پلی اتیلن، لوله‌هایی هستند که سریع دچار اشتعال می‌شوند و علت این آتش سوزی در حال بررسی است.

وی بیان کرد: با توجه به بحران آبی که در استان قزوین وجود دارد بنا بود که زمین‌های کشاورزی روستای کوچال از آبیاری تحت فشار استفاده کند به همین منظور از لوله‌های پلی اتیلن استفاده شد که هزینه آن بر عهده دولت است.
انتهای پیام/2002

منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان