۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین طرح عیدانه کتاب در استان آغاز شد
کد خبر: ۲۳۵۱۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ ساعت: ۱۵:۳۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل ارشاد قزوین:

طرح عیدانه کتاب در استان آغاز شد

مدیرکل ارشاد قزوین بیان کرد: در طرح عیدانه کتاب کتاب‏‌های حوزه بزرگسال با ٢٠ درصد و کتاب‏‌های حوزه کودک و نوجوان با ٢٥ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

 طرح عیدانه کتاب در استان آغاز شد
اکبر اسکندری نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: نظر به رویکرد جدید معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و توجه ویژه به کتابفروشی‌های سطح کشور با اختصاص بخشی از یارانه‌های خرید کتاب، این طرح با شعار "امسال هم کتاب عیدی دهیم" از ١٥ اسفندماه تا ١٥ فروردین اجرا می‌شود.

وی در ادامه گفت: در طرح عیدانه کتاب کتاب‏‌های حوزه بزرگسال با ٢٠ درصد و کتاب‏‌های حوزه کودک و نوجوان با ٢٥ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، با اعلام خبر آغاز طرح عیدانه کتاب گفت: علاقه‏ مندان می‏‌توانند به مدت یک ماه با مراجعه به کتاب‌فروشی‏‌های عضو، کتاب‌‏های حوزه بزرگسال را با ٢٠ درصد و کتاب‏‌های حوزه کودک و نوجوان را با ٢٥ درصد تخفیف خریداری کنند.

وی با بیان این مطلب که طرح عیدانه کتاب فرصت مناسبی برای بهره مندی اقشار مختلف جامعه از یارانه کتاب است، تصریح کرد: خریداران کتاب با همراه داشتن کارت ملی، می‌توانند در چند نوبت و از کتابفروشی‌های مختلفی که عضو طرح هستند تا سقف یکصد هزار تومان خرید کنند.

کتابفروشی‌های عضو طرح عیدانه کتاب در استان قزوین: 

کتابفروشی علامه قزوین: خیابان نادری جنب تالار وحدت کتابسرای علامه

کتابسرای مینوی خرد:  ابتدای سپه - دولتخانه صفوی - جنب عالی قاپو - کتابسرای مینوی خرد

خانه کتاب قائم: تاکستان خیاان امام جنب بانک سینا و اقتصاد نوین خانه کتاب قائم

کتابفروشی فطرس: محمدیه، منطقه١ بازارچه والفجر ٥ کتابفروشی فطرس
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان