۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مردم باید احساس کنند در تعیین سقف حقوق مدیران عدالت برقرار است
کد خبر: ۲۳۴۹۸۷ نویسنده: رضا عسگری تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ ساعت: ۸:۳۸ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان البرز:

مردم باید احساس کنند در تعیین سقف حقوق مدیران عدالت برقرار است

فرماندار شهرستان البرز بیان کرد: باید نگاه عمومی جامعه در مسیری قرار گرفته باشد که احساس براین باشد که خیلی سطح درآمدها از واقعیت جامعه بالاتر نباشد که نمایندگان مجلس و شورای نگهبان این مسائل را مدنظر قرار می‌دهند.

مردم باید احساس کنند در تعیین سقف حقوق مدیران عدالت برقرار است
رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ درباره تعیین سقف حقوق مدیران در مجلس اظهار کرد: ما باید در مسائل مختلف نگاه عموم جامعه را درنظر بگیریم که مردم این احساس را داشته باشند که عدالت در جامعه برقرار است.

فرماندار شهرستان البرز در ادامه افزود: در بحث تعیین سقف حقوق برای مدیران مباحثی که درنظر گرفته شده، مسائلی چون نیروهای متخصص است که باید شرایط مالی آنها درنظر گرفته شود که ممکن است نیروهای خارج از کشور با هزینه‌های بالا خریدار خدمات آنها باشند.

وی ادامه داد: ما باید سیستم‌های شرکت‌های خدماتی خود را خارج از نیروهای متخصص نکنیم؛ زیرا برخی از متخصصان در کشور ارزش آفرینی کرده‌اند شاید این ملاحظات مدنظر نمایندگان مجلس قرار گرفته شده باشد.

این مسئول اذعان کرد: باید نگاه عمومی جامعه در مسیری قرار گرفته باشد که احساس براین باشد که خیلی سطح درآمدها از واقعیت جامعه بالاتر نباشد که نمایندگان مجلس و شورای نگهبان این مسائل را مدنظر قرار می‌دهند.

با دریافت کنندگان حقوق نجومی برخورد می‌شود
وی بیان کرد: به طور یقین نمایندگان تعیین سقف حقوق مدیران را ویژه برای نیروهای متخصص مدنظر قرار داده‌اند و این موضوع مربوط به عموم جامعه است.

عسگری ابراز کرد: امروز مدیران متعهدی که در فضای کشور در حال خدمت به جامعه هستند میانگین دریافتی آنها برابر با دریافتی تعیین شده کارمندان دولت است.

وی گفت: باید در روح مصوبه تعیین سقف حقوق مدیران نگاه مردم و شرایط نیروهای متخصص کنار هم دیده شود؛ اما اینکه تعیین حقوق بالا برای همه مدیران تعمیم داده شود مورد نظر نمایندگان نخواهد بود.

فرماندار شهرستان البرز در پایان عنوان کرد: عامه مدیران دولت نگاهشان بر این بوده که دریافتی آنها برابر مصوبه دولت باشد و درصد اندکی که قصد دور زدن قانون را دارند؛ مورد برخورد قانونی قرار می‌گیرند و کسانی که مشمول این قانون خاص می‌شوند نباید تعمیم به همه مدیران داد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان