۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین دولت یازدهم به صورت شرکت تعاونی اداره می‌شود/ سهم خواهی در فضای مدیریتی کشور ظلم به انقلاب است
کد خبر: ۲۳۴۸۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ ساعت: ۱۵:۲۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

دولت یازدهم به صورت شرکت تعاونی اداره می‌شود/ سهم خواهی در فضای مدیریتی کشور ظلم به انقلاب است

رئیس کمیسیون آموزشی مجلس بیان کرد: ما با چالش‌هایی مواجه هستیم که ناگزیریم که دولتی با مدیریت جهادی انتخاب کنیم؛ اگر غیر از این باشد استقلال و گفتمان انقلاب و آرمان‌های امام و رهبری به خطر می‌افتد.

دولت یازدهم به صورت شرکت تعاونی اداره می‌شود/  سهم خواهی در فضای مدیریتی کشور ظلم به انقلاب است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، محمد مهدی زاهدی عضو جبهه مردمی انقلاب اسلامی و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ظهر امروز(سه شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه قزوین در مسجد الغدیر اظهار کرد: برای عبور از پیچ تاریخی چاره‌ای نیست جز اینکه دولتی انقلابی با مدیریتی جهادی روی کار بیاید.

وی در ادامه افزود: جبهه یکتا با حضور معاونان و برخی وزرای دولت یک سال قبل از انتخابات مجلس نهم تشکیل شد و در این جبهه وضعیت انتخابات یازدهم ریاست جمهوری مورد بحث قرار می‌گرفت؛ به خصوص چالش‌هایی که در انتخابات قبل با آن روبرو بودیم، مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهایی در این زمینه ارائه شد.

این مسئول ادامه داد: یکی از راهکارها پیشنهاد تشکیل تیمی مردمی و ارزشی در سراسر کشور بود که جلساتی با حجت الاسلام تقوی برگزار شد و در همین ایام دوستانی که خارج از جبهه یکتا بودند پیشنهاد تشکیل جبهه مردمی انقلاب را دادند.

وی با بیان اینکه اولین جلسه ملی جبهه مردمی با هدف هماهنگی ایده‌های مطرح شده تشکیل شد، عنوان کرد: با تشکیل این جبهه از بین افراد توانمند در کسوت ریاست جمهوری دعوت شد و پس از رأی گیری از بین 50 نفر 21 نفر مدنظر قرار گرفتند.

تفرقه در بین نیروهای ارزشی سم مهلکی برای نظام است
زاهدی اضافه کرد: قرار است از بین این 21 گزینه 10 نفر برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی شوند و در نشست ملی بعدی نیز 5 نفر گزینه نهایی ما خواهد شد. آنچه مهم است پایبندی همه افراد این گروه به تعهدات تشکیلاتی است.
وی با بیان اینکه هدف اصلی جبهه مردمی اصل نظام و حفظ انقلاب است، تصریح کرد: ما با چالش‌هایی مواجه هستیم که ناگزیریم که دولتی با مدیریت جهادی انتخاب کنیم؛ اگر غیر از این باشد استقلال و گفتمان انقلاب و آرمان‌های امام و رهبری به خطر می‌افتد.
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: امروز برای تشکیل دولت جهادی نیازمند به حضور همه دلسوزان انقلاب هستیم، باید منیت‌ها را کنار گذاشت.
وی تصریح کرد: اگر جبهه مردمی به هر دلیلی به این نتیجه برسد که فردی باید برای انتخابات ریاست جمهوری حضور داشته باشد؛ بقیه اعضا باید تبعیت داشته باشند. زیرا در این فضا اصل نظام و آرمان‌های انقلاب مهم است و ما باید جزو توده‌های مردمی باشیم نه اینکه احساس برتری بر آنها داشته باشیم.
این کارشناس سیاسی اذعان کرد: در شرایط امروز وجود تفرقه در بین نیروهای ارزشی و معتقد به انقلاب سم مهلکی برای نظام است، زیرا وظیفه ما ایجاد دولت انقلاب و جهادی است.
وی گفت: امروز متاسفانه در فضاهای سیاسی، اقتصادی و نفتی مشکلات زیادی در کشور وجود دارد و دولتمردان منتظر نگاه آمریکا هستیم؛ زیرا برخلاف وعده‌های داده شده برجام به برجام نافرجام مبدل شد.
عضو جبهه مردمی انقلاب افزود: اگر جریانی با تفکر کدخدامنشانه کشور را در دست بگیرد، باید فاتحه آرمان‌های انقلاب را خواند چرا دولتمردان ما باید نسبت به آینده جوانان بی تفاوت باشند.
وی تصریح کرد: جبهه مردمی انقلاب دارای اشکالاتی است که قابل حل و رفع خواهد بود؛ زیرا با اهداف ترسیم شده منطبق با آرمان‌های انقلاب است و هدف اصلی آن تشکیل دولتی جهادی و انقلابی است.
زاهدی ادامه داد: فردمحوری جبهه مردمی انقلاب و اهداف آن را به انحراف می‌کشاند، کارآمدی باید در تمام لایه‌ها و اجزای کشور جاری باشد.
وی تصریح کرد: حضور یک دولت انقلابی در کشور به معنای این نیست که باید تمام مدیران غیرهمفکر از این دولت کنار گذاشته شوند؛ بلکه هرکس زیر چتر ولایت فقیه بتواند به این کشور خدمت کند و توانایی و کارآمدی داشته باشد جزو همین دولت انقلابی و جهادی محسوب می‌شود.

تشکیل دولت انقلابی و جهادی در سال آینده ضروریست

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد: دولت نهم از نظر کارآمدی و توانمندی بهترین دولت در طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب بود؛ بنابراین هم اکنون برای تشکیل دولت جهادی باید دولتی توانمندتر از دولت نهم تشکیل شود.
وی بیان کرد: دولت جهادی یک شرکت تعاونی نیست و ما این نوع مدیریت را که به صورت سهم دهی به جریان‌های سیاسی باشد، قبول نداریم.
این کارشناس سیاسی عنوان کرد: جبهه مردمی انقلاب بدون وابستگی به حزب و جریان خاصی تشکیل شده است و نمی‌توان گفت که مدیریت توانمند فقط مختص جریان اصوالگرایی است؛ بلکه باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.
وی گفت: دولت یازدهم به صورت شرکت تعاونی اداره می‌شود و تشکل‌های اصلاح طلب و کارگزاران در آن ادعای سهم خواهی دارند و گاهی اختلافات سیاسی در این دولت به واسطه وابستگی‌های سیاسی است و سهم خواهی در فضای مدیریتی کشور ظلم به انقلاب است.
وی در پاسخ به حضور بقایی در جبهه مردمی انقلاب اذعان کرد: آقای بقایی جزو جبهه مردمی انقلاب نیست و ما نیز حمایتی از وی نداریم و جبهه نیز اجباری برای حضور هیچ کس در آن ندارد و امیدواریم آقای احمدی نژاد از کاندیداهای مدنظر جبهه در ایام انتخابات حمایت کند.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

رها / ۱۶ اسف ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰

بابا اینقدر از دولت یازدهم انتقاد نکنید. بزارید ببینیم توی این چندماه قراره چی کنه آخه. برجام حتما یه چیزی داشت که روحانی اینقدر براش مایه گذاشت
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان