۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین "شتابگر ملی" ثمر تلاش‌های دکتر صالحی/ در بحث حقوق‌های نجومی در حق مدیران جفا شد!
کد خبر: ۲۳۴۸۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ ساعت: ۱۵:۲۲ ↗ لینک کوتاه

در مراسم تجلیل از رئیس انرژی اتمی مطرح شد

"شتابگر ملی" ثمر تلاش‌های دکتر صالحی/ در بحث حقوق‌های نجومی در حق مدیران جفا شد!

استاندار قزوین در مراسم تجلیل از رئیس انرژی اتمی تصریح کرد: در بحث حقوق‌های نجومی در حق جامعه مدیران بسیار جفا شد.

"شتابگر ملی" ثمر تلاش‌های دکتر صالحی/ در بحث حقوق‌های نجومی در حق مدیران جفا شد!
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، مراسم تجلیل از معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ظهر امروز مسئولان کشوری و استانی در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی در این مراسم از زحمات تمامی افراد و مجموعه‌ها که برای برگزاری این مراسم تلاش کرده‌اند، تقدیر و تشکر کرد.

داود محمدی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: راه‌اندازی شتابگر ملی و چشمه نور ایران از تلاش‌های دکتر صالحی نشأت گرفته که با راه‌اندازی فاز نخست این پروژه استان قزوین به یک مرجع علمی در خاورمیانه مبدل می‎شود.

وی اضافه کرد: برای تکمیل این پروژه باید همه مسئولان با هم‌افزایی و نگاه ویژه در این راستا تلاش کنند.

محمدی ابراز کرد: امروز آقای صالحی در سراسر کشور خانه‌ای در دل مردم دارد چراکه همواره با خوشرویی از افراد استقبال می‌کنند.

استاندار قزوین در ادامه این مراسم با بیان اینکه با وجود تحریم‌ها کشور به خوبی مدیریت می‌شود، گفت: جایگاه امروز کشور مدیون نظام مدیریتی و مدیریت کشور است.

وی افزود: مدیران سرمایه‌های نظام و انقلاب هستند اما متأسفانه کمتر به نقش بی‌بدیل مدیران توجه کرده‌ایم و بیشتر این حوزه را مورد هجمه قرار داده‌ایم.

ایران در بحث هسته‌ای عقب‌نشینی نداشته‌ است
همتی تأکید کرد: اگر خطایی از برخی مدیران سر می‎زند نباید همه جامعه مدیریتی را که سرمایه اصلی کشور هستند، تخریب کرد.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: پرداختن به موضوع حقوق‌های نجومی اذهان عمومی را منحرف می‌کند به خاطر تعداد معدودی از مدیران که حقوق نجومی می‌گرفتند نباید تمام جامعه مدیران را تخریب کرد.

همتی با بیان اینکه در بحث حقوق‌های نجومی در حق جامعه مدیران بسیار جفا شد، تصریح کرد: نقش مدیران در پیشبرد اهداف کشور بسیار برجسته است و این افراد با تمام وجود برای اعتلای نظام اسلامی تلاش می‌کنند.

وی عنوان کرد: برخی افراد که یک محیط کوچک را اداره نکرده‌اند نباید قضاوت کنند و بدانند که مدیریت یک مجموعه بسیار سخت است.

استاندار قزوین مدیران را از جامعه مردم دانست و گفت: این افراد با تمام وجود در راستای اهداف نظام تلاش کرده و عشق خود را به مردم و رهبری نشان داده‌اند.

همتی یادآور شد: ایران در بحث هسته‌ای عقب‌نشینی نداشته‌ است؛ بلکه امروزه ایران اسلامی در بازار هسته‌ای نیازمندی‌های خود را تأمین کرده و می‌تواند تولیدات خود را به سایر کشورها عرضه کند.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان