۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین «آقا» سخن چه شهیدی را یادآوری کرد
کد خبر: ۲۳۴۷۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ ساعت: ۸:۳۶ ↗ لینک کوتاه

در دیدار دیروز رهبری با مسئولان راهیان نور؛

«آقا» سخن چه شهیدی را یادآوری کرد

رهبر معظم انقلاب فرمودند: این مطلبی که ایشان نقل کردند از من، حرف من نیست؛ حرف یک رزمنده‌ی همدانی است که اگر چنانچه از سیم خاردار میخواهی رد بشوی، اوّل باید از سیم خاردار نفْست عبور کنی.

 «آقا» سخن چه شهیدی را یادآوری کرد
به گزارش سرویس فرهنگ وهنر  صبح قزوین ، رهبر معظم انقلاب روز گذشته در سخنانشان در جمع دست اندرکاران راهیان نور فرمودند: این مطلبی که ایشان نقل کردند از من، حرف من نیست؛ حرف یک رزمنده‌ی همدانی است که اگر چنانچه از سیم خاردار میخواهی رد بشوی، اوّل باید از سیم خاردار نفْست عبور کنی.
 
اشاره معظم له به شهید علی چیت سازیان بود که به تازگی خاطرات یکی از همرزمان این شهید با نام علی خوش لفظ در قالب کتاب «وقتی مهتاب گم شد» به دست ایشان رسیده و  تقریظی را بر آن نوشته اند. همچنین در همین ایام، خاطرات همسر این شهید به قلم بهناز ضرابی زاده در کتابی با عنوان «گلستان یازدهم» نیز به چاپ رسیده و مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.
 
مدتی است به همت نویسندگان توانمند همدانی، خاطرات رزمندگان و شهدای این استان در قالب کتاب هایی خواندنی و جذاب به بازار کتاب عرضه شده. سال گذشته نیز کتاب «دختر شینا» با استقبال قابل توجهی روبرو شد و به شمارگان چند صد هزار نسخه ای رسید. این کتاب نیز خاطرات همسر یکی از شهدای معروف استان همدان بود.
 
«آقا» سخن چه شهیدی را یادآوری کرد 
روز گذشته نیز پاسداشتی برای دو نفر از نویسندگان مطرح همدان در حوزه ادبیات پایداری یعنی حمید حسام و بهناز ضرابی زاده در حوزه هنری برگزار شد. 




انتهای پیام/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان