۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین یک پیشنهاد خیرخواهانه به روحانی درباره پیامک عید نوروز +عکس
کد خبر: ۲۳۴۷۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ ساعت: ۸:۱۱ ↗ لینک کوتاه

در آستانه نوروز؛

یک پیشنهاد خیرخواهانه به روحانی درباره پیامک عید نوروز +عکس

در سال‌های قبل مردم شاهد پیامک رئیس‌جمهور در گوشی تلفن همراه خود بودند که در این چند سال اگر این رقم در کار خیر هزینه می‌شد، گره مشکل بسیاری از افراد گشوده می‌شد.

یک پیشنهاد خیرخواهانه به روحانی درباره پیامک عید نوروز +عکس
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  ،این روزها که به پایان سال نزدیک می‌شویم برخی از افراد خوش ذوق و قریحه در فضای مجازی درباره چگونگی برگزاری عید برای تقسیم شادی‌ و نشاط میان همه پیشنهادات خوبی ارائه می‌دهند.

برخی برای کمتر به زحمت افتادن آتش‌نشانان پویش مردمی راه‌ می‌اندازند که چهارشنبه سوری با آتش و ترقه برگزار نشود و خطر کمتری هم مردم و هم آتش‌نشانان که سال سختی را پشت سر گذاشته‌اند، تهدید کند.

 برخی نیز پول ترقه و مواد محترقه را به نیازمندان اعطا می‌کنند که هم فرهنگسازی شود و هم در کار ثواب شریک شوند. بعضی از کاربران اجتماعی هم که علاقه‌مند به مطالعه هستند پیشنهاد داده‌اند به جای پول امسال مردم به هم کتاب عیدی بدهند.

اما در این میان عده‌ای نیز به حسن روحانی پیشنهاد می‌دهند که در سال آخر ریاستش اقدام خیری انجام دهد و پول پیامک تبریک عید نوروز به ملت ایران را که رقم قابل توجهی به جیب مردم ایران می‌شود را به ساخت بیمارستانی در یک منطقه محروم و یا کمک به نیازمندانی برای بهبود وضعیت زندگی‌شان اختصاص دهد.

 یک پیشنهاد مردمی به رئیس‌‌جمهور درباره عید نوروز+تصویر
 
در سال‌های قبل مردم شاهد پیام رئیس‌جمهور در گوشی تلفن همراه خود در اواخر هر سال بودند که در این چند سال اگر این رقم در کار خیر هزینه می‌شد، گره مشکل بسیاری از افراد گشوده می‌شد.  

یک پیشنهاد مردمی به رئیس‌‌جمهور درباره عید نوروز+تصویر 

در همین رابطه،‌ عبدالله گنجی، مدیرمسئول روزنامه جوان نیز در کانال تلگرامی خود نوشت: «چقدر جالب و خوشایند بود اگر پول پیامکهای نوروزی رئیس جمهور به مردم-که بعضاً چند بار هم تکرار می شود- به صورت نمادین صرف ایجاد زیر ساختهای درمانی و بهداشتی شهرستان بدره در استان ایلام می شد.»

وی می‌افزاید:‌ « هم صرفه جویی و نمادی از اقتصاد مقاومتی بود و هم خاطره تلخ مواجهه وزیر بهداشت با فرماندار آنجا را به خاطره‌ای خوش تبدیل می‌کرد وبرای همیشه در ذهن ایرانیان می‌ماند.»




انتهای پیام/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان