۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین بزرگترین اشتباه سیاسی دولتمردان فرصت دادن به آمریکاست/ افزایش فقر و بیکاری با هویت انقلابی سازگار نیست
کد خبر: ۲۳۴۶۲۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ ساعت: ۱۱:۲۴ ↗ لینک کوتاه

محسن رضایی در کنگره ملی"شهیده رقیه رضایی":

بزرگترین اشتباه سیاسی دولتمردان فرصت دادن به آمریکاست/ افزایش فقر و بیکاری با هویت انقلابی سازگار نیست

محسن رضایی در کنگره ملی شهیده رقیه رضایی گفت: هم اکنون بالاتر از خنثی سازی تحریم دشمن، حفظ این هویت انقلابی است، امروز در کنار شعارهای مرگ بر آمریکا باید تحریم را شکسته و فقر و بیکاری را در کشور ریشه کن کنیم زیرا امروز جهاد بزرگی برگردن ماست.

بزرگترین اشتباه سیاسی دولتمردان فرصت دادن به آمریکاست/ افزایش فقر و بیکاری با هویت انقلابی سازگار نیست

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ظهر امروز(دوشنبه) در کنگره ملی شهیده "رقیه رضایی لایه" در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) اظهار کرد: بانوان انقلابی ما همیشه پا به پای مردان در صحنه‌های مختلف حضور داشتند و جان و فرزندان خود را فدای انقلاب و نظام کردند.

وی در ادامه افزود: شهدا الگوهای ارزنده و راه‌گشا هستند، شهیده رقیه رضایی یکی از شهدای شاخص بانوان ایران است که با وجود استعداد فوق العاده در تحصیل علم از کنکور پزشکی انصراف داد و به حوزه علمیه رفت و علت این اقدام خود را انتخاب مسیر هدفمند در دنیا عنوان کرد.

این فرمانده سابق جنگ در دفاع مقدس ادامه داد: شهیده رضایی با شروع حوادث در کردستان برای آموزش دانش آموزان و هدایت فرهنگی این نوجوانان به این منطقه می‌رود و همچنین با حضور در فعالیت‌های مختلف و در نهایت در کنار خدا با شعار مرگ بر آمریکا به شهادت می رسد.

وی بیان کرد: شهیده رضایی یک بانوی فداکار و هدفمند بود؛ اصولا تاریخ با حضور بانوان قهرمان شکل گرفت و این اصلی ادامه دار تا پایان جهان است و مردان و زنان مسلمان با رویه انقلابی برای ماندگاری انقلاب تلاش می‌کنند.

تحریم اقتصادی و تهاجم فرهنگی امروز در راس توطئه‌های دشمن قرار دارد

رضایی با بیان اینکه در تاریخ، انقلاب اسلامی توانست برگ جدیدی از مقاومت را به وجود آورد، تصریح کرد: اولین بار اسلام در قزوین تاریخ سیاسی خود را شکل داد و در نهایت جامعه اسلامی ایجاد شد و در حوزه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و امنیتی توانست ایفای نقش کند.

وی ابراز کرد: انقلاب اسلامی ایران یکبار دیگر اسلام را به سیاست برگرداند و نگاه و تفسیر از زندگی و تمدن را تغییر داد؛ اما در مقابل این اقدام بزرگ تلاش‌های بزرگی برای انحراف و به نتیجه نرسیدن این هدف در حال شکل گرفتن است.

این مسئول با بیان اینکه مردان و زنان بزرگ برای دستیابی این انقلاب در حال تلاش هستند، عنوان کرد: نقطه‌ای که امروز می تواند ما را به اهدافمان برساند توجه به هویت‌یابی در انقلاب است؛ این انقلاب فتح الفتوحی به نام هویت ملی دارد و ما در دنیا شناسنامه‌دار شدیم.

وی اضافه کرد: در گذشته ما را زیر سایه اسرائیل و آمریکا تعریف می‌کردند و هویت نداشتیم و شاه نوکری غربی‌ها را در منطقه انجام می‌داد؛ بزرگترین فتح این انقلاب شناخت هویت ملی ایران بود که ما متوجه شدیم چه چیزی می‌خواهیم و در دنیا چه حرف‌هایی برای گفتن داریم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اذعان کرد: فتح الفتوح باکری‌ها، همت‌ها، خرازی‌ها و رقیه رضایی‌ها ایستادگی در برابر انقلاب است، اگر با دشمن و استبداد مقابله نمی‌کردیم استقلال را به دست نمی‌آمد؛ ملتی که هویت نداشته باشد آزاد و مستقل نیست.

وی افزود: هم اکنون ما در منطقه و جهان با هویت انقلابی شناخته شده‌ایم؛ امروز دشمن به ما را تحریم اقتصادی کرده است تا ایران را زمین‌گیر کند؛ امروز تهاجم فرهنگی از طریق هزاران ماهواره و سایت در حال هجوم به فرهنگ ما هستند.

این مسئول با بیان اینکه تحریم اقتصادی و تهاجم فرهنگی امروز در راس توطئه‌های دشمن قرار دارد، گفت: برای حفظ هویت انقلابی باید به مقابله ادامه دهیم دیروز مقابله ما توپ و تانک بود؛ اما امروز بی‌تاثیر سازی فرهنگ تهاجم و تحریم سازی است که حکم آزادسازی خرمشهر را دارد.

وی عنوان کرد: هم اکنون بالاتر از خنثی سازی تحریم دشمن، حفظ این هویت انقلابی است، با این هویت عزت ملی، پیشرفت و استقلال و اقتدار را خواهیم داشت، امروز در کنار شعارهای مرگ بر آمریکا باید تحریم را شکسته و فقر و بیکاری را در کشور ریشه کن کنیم زیرا امروز جهاد بزرگی برگردن ماست.

رضایی تصریح کرد: اگر قرار باشد پول ملی ما را با پول امارات مقایسه کنند این یک ذلت ملی است، افتخار ما در ابعاد مختلف سیاسی امنیتی است اما در فرهنگ و اقتصاد هم برای دستیابی به عزت باید بازار منطقه و جهان از تولیدات ما پر شود.

وی با اشاره به اینکه فقر و بیکاری در کشور با هویت انقلابی سازگار نیست، تاکید کرد: دولتمردان باید به جوانان برای حضور در حوزه صنعت و کشاورزی و اقتصاد میدان بدهند و مطمئنا با روحیه انقلابی این حوزه متحول خواهد شد؛ با حضور بانوان و جوانان کارآفرین هر خانواده یک منبع تولیدکننده خواهد.

ما با ارتباطات خارجی مخالف نیستیم

این فرمانده سابق دفاع مقدس بیان کرد: اگر دست از جهاد بکشیم به یک ملت ضعیف تبدیل می‌شویم، امروز جنگ اقتصادی به ملت ما تحمیل شده است در ادامه مبارزه می‌توان هویت خود را حفظ کنیم.

وی تصریح کرد: ما با ارتباطات خارجی مخالف نیستیم و نیروهای انقلاب هیچ زمانی مخالف ارتباط و مذاکرات نبودند؛ اما تا به امروز در مذاکرات چه به دست آوردیم؟ آیا عده ای مذاکره را برای تسلیم میخواهند یا برای تسلیم شدن و ذلت؟ دیپلماسی را برای چه می‌خواهیم؟

این مسئول بیان کرد: همه بانوان و جوانان ما باید قدرت تصمیم‌گیری صحیح داشته باشند و در مقابل استبداد دشمن بایستند، امروز به نقطه حساسی دست پیدا کرده‌ایم؛ به عنوان سرباز انقلاب می‌گویم در نقطه بسیار مهمی قرار داریم و همه فشارها برای متوقف کردن ماست تا زمان برای سرنگونی ایران به دست بیاوردند. 

وی افزود: ما نباید در مسیر حرکت تردید درست کنیم، زمان دادن به آمریکا بزرگترین اشتباه دولتمردان در زمان کنونی است.

رضایی عنوان کرد: آیا داعش فقط دشمن ایران است یا دشمن همه مردم جهان؟ ما دنبال جنگ نیستیم بلکه ادامه مبارز ما در مسیر فرهنگ و اقتصاد و میدان دادن به نیروهای انقلابی در عرصه‌های فتح نشده انقلاب است.

وی تصریح کرد: امروز با حضور رهبر معظم انقلاب نظام اسلامی ما در ادامه تفکرات امام خمینی حرکت می‌کند و این موضوع پشتوانه بزرگی برای ماست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان تاکید کرد: ما قصد جنگ نداریم و تنها کشوری هستیم که بیرون از مرزها امنیت را اجرا می کنیم؛ اما در نصفه راه اقتصاد و فرهنگ و خانواده هستیم و باید پیشرفت کنیم زیرا تلاش آمریکا در جهت فرصت سوزی و متوقف کردن ایران در این عرصه‌های مختلف است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان