۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین توزیع ۲هزار جلد کتاب "دختری که پروانه شد" در مدارس استان
کد خبر: ۲۳۴۴۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ ساعت: ۱۶:۴۴ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج بانوان استان قزوین اعلام کرد:

توزیع ۲هزار جلد کتاب "دختری که پروانه شد" در مدارس استان

مسئول بسیج بانوان استان قزوین بیان کرد: کتاب "دختری که پروانه شد" به تعداد ۲هزار جلد در مدارس استان برای برگزاری مسابقه کتابخوانی توزیع شده است که از این بین ۲۰۰نفر انتخاب شده اند که در مراسم فردا از آنها تجلیل خواهد شد.

توزیع ۲هزار جلد کتاب "دختری که پروانه شد" در مدارس استان
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، لیلا رضایی مسئول بسیج بانوان استان قزوین پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در نشست کنگره شهید رقیه رضایی در مجتمع شهید آوینی با تاکید بر همکاری سپاه در برگزاری این کنگره اظهار کرد: هدف از برگزاری این کنگره، شناخت بیشتر این شهید بزرگوار است.

وی با بیان اهمیت الگوسازی مناسب شهدا برای نسل سوم انقلاب است، گفت: در سال ۹۲ نیز چنین کنگره ای برگزار شد و مراسم فردا در راستای بزرگداشت شهدا در سال‌های گذشته است.

این مسئول ادامه داد: کنگره شهیده رضایی به مناسبت پیام تاریخ رهبری درباره کنگره ۷هزار زن شهید پیگیری شد و حضور در این مراسم برای عموم افراد آزاد خواهد بود.

وی ابراز کرد: بعدازظهر امروز(یکشنبه) با اهدای گل و کتاب دختری که پروانه شد و دعوتنامه در خیابان خیام و سبزه میدان از زنان برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل آورده خواهد شد.

مسئول بسیج بانوان استان قزوین درباره برنامه‌های انجام شده شهید شاخص سال عنوان کرد: صبح امروز(یکشنبه) رژه صبحگاهی توسط دانش آموزان انجام گرفت و ۵اصل نهال به یاد زنان شهید کاشته شد.

وی اظهار کرد: کتاب "دختری که پروانه شد" به تعداد 2هزار جلد در مدارس استان برای برگزاری مسابقه کتابخوانی توزیع شده است که از این بین ۲۰۰نفر انتخاب شده اند که در مراسم فردا از آنها تجلیل خواهد شد.

رضایی گفت: نمایشگاه طواف عاشقانه در حاشیه کنگره برگزار خواهد شد که نمایشی از فعالیت‌های اخیر بسیج دانش آموزی است و در صورت حضور نونهالان مسابقه نقاشی برای آنها برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/2004

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان